کد خبر: 510799
|
۱۴۰۰/۰۵/۲۷ ۱۰:۵۹:۲۷
| |

پاسخ کوبنده کریستیانو رونالدو علیه یک سایت خبری

فوق ستاره فوتبال دنیا در پی حواشی چند روز اخیر یک سایت خبری، بیانیه‌ کوبنده‌ای را در فضای مجازی منتشر کرد.

پاسخ کوبنده کریستیانو رونالدو علیه یک سایت خبری
کد خبر: 510799
|
۱۴۰۰/۰۵/۲۷ ۱۰:۵۹:۲۷

اعتمادآنلاین| شبکه تلویزیونی ال چیرینگیتو در روز دوشنبه اعلام کرد که می‌خواهد یک بمب خبری در خصوص آینده کریستیانو رونالدو منتشر کند. «ادو آگیره» در مقابل «جوزپه پدررول» قرار گرفت و اعلام کرد که رونالدو می‌خواهد به رئال مادرید بازگردد و آنچلوتی نیز استقبال کرده است. این خبر واکنش‌های زیادی را به همراه داشت و باعث شد تا هم آنچلوتی و هم رونالدو این خبر را تکذیب و از خبرنگار و سایت خبری مذکور انتقاد کنند.

به گزارش فارس، رونالدو شب گذشته در صفحه اینستاگرام شخصی خود نوشت: هرکس من را بشناسد می‌داند چقدر روی کارم متمرکز هستم. حرف کمتر و عمل بیشتر، این شعار من از ابتدای دوران فوتبال تاکنون بوده است.بیشتر از بی‌احترامی نسبت به من، این روش احمقانه جستجو کردن آینده من موجب بی‌احترامی به باشگاه‌هایی شده که نام آن‌ها در این شایعات مطرح می‌شود.داستان من در رئال‌ مادرید نوشته و در کلمات، جام‌ها، افتخارات، تیترها، موزه برنابئو و در ذهن همه هواداران باشگاه‌ حفظ شده است. من می‌دانم هواداران واقعی رئال، من را در قلب‌ خود نگه خواهند داشت و جای آن‌ها در قلب من نیز محفوظ است.

وی ادامه داد:‌ خبرها و داستان‌هایی که من را به تعداد از باشگاه‌ها در لیگ‌های گوناگون ارتباط می‌دهند منتشر شده، بی‌آن که کسی واقعا بخواهد حقیقت ماجرا را دریابد. می‌خواهم سکوتم را بشکنم تا بگویم نمی‌گذارم افراد با اسمم بازی کنند. من همچنان به کارم متعهدم و آماده مواجهه با چالش‌های پیش رو هستم. چیز دیگری هست؟ همه چیز گفته شد و دیگر حرفی باقی نمانده است.

بیانیه رونالدو

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها