کد خبر: 511338
|
۱۴۰۰/۰۶/۰۱ ۰۵:۰۰:۰۰
| |

فیلسوف عدالت درگذشت

7 تیر بود که محمدرضا حکیمی در پی ابتلا به کرونا و ضعف شدید در بیمارستان بستری شد و تحت مراقبت‌های ویژه قرار گرفت. اما بالاخره به دلیل کهولت سن داری فانی را وداع گفت.

فیلسوف عدالت درگذشت
کد خبر: 511338
|
۱۴۰۰/۰۶/۰۱ ۰۵:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| علامه محمدرضا حکیمی، اندیشمند اسلامی، به ملکوت اعلا پیوست.

به گزارش انتخاب، مجتبی کیا شاگرد علامه محمدرضا حکیمی در گفتگوی تلفنی با صداو سیما گفت: دقایقی پیش علامه محمدرضا حکیمی به علت کهولت سن به ملکوت اعلا پیوست.

7 تیر بود که استاد محمدرضا حکیمی در پی ابتلا به کرونا و ضعف شدید در بیمارستان بستری شد و تحت مراقبت‌های ویژه قرار گرفت. اما پس از چند روز با نظر پزشکان از بیمارستان مرخص و روند درمان در منزل پیگیری شد.

محمدرضا حکیمی اندیشمند، محقق و نویسنده‌ای است که از آثار او می‌توان به «الحیاه»، «خورشید مغرب»، «عقل سرخ»، «عاشورا: مظلومیتی مضاعف»، «شیخ آقا بزرگ تهرانی»، «تفسیر آفتاب»، «فریاد روزها»، اشاره کرد.

استاد محمدرضا حکیمی طی ماه‌های اخیر چند بار به علت ابتلا به کرونا و بار دیگر به علت ضعف ضعف جسمانی ناشی از بیماری در بیمارستان بستری شدند و تحت مراقبت‌های ویژه قرار گرفت، اما پس از بهبود وضعیت و با نظر پزشکان از بیمارستان ترخیص و روند درمان در منزل پیگیری می‌شد تا اینکه ساعت 22:30 دقیقه آخرین شب مرداد 1400 به علت کهولت سنی دیده از جهان فرو بست.

زمان تشییع و محل دفن پیکر علامه حکیمی متعاقبا اعلام می‌شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها