کد خبر: 511392
|
۱۴۰۰/۰۶/۰۱ ۱۰:۲۷:۰۰
| |

5 شهر ایران به پیشنهاد استارتاپ میهمان شو که شما را شیفته خود می‌کند

کشور ما ایران، از طبیعت بی‌نظیر و سرشار از شگفتی و زیبایی برخوردار است. این زیبایی‌ها به میزانی گسترده‌اند که می‌توان آن‌ها را در هر گوشه از خاک این کشور چهارفصل، مشاهده کرد.

5 شهر ایران به پیشنهاد استارتاپ میهمان شو که شما را شیفته خود می‌کند
کد خبر: 511392
|
۱۴۰۰/۰۶/۰۱ ۱۰:۲۷:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ کشور ما ایران، از طبیعت بی‌نظیر و سرشار از شگفتی و زیبایی برخوردار است. این زیبایی‌ها به میزانی گسترده‌اند که می‌توان آن‌ها را در هر گوشه از خاک این کشور چهارفصل، مشاهده کرد. تمدنی دیرینه، در قلب ایران جای گرفته و در خاک آن ریشه دارد. جاذبه‌هایی که هر عاقلی را دیوانه و هر انسانی را سرمست می‌کند. امروز ما قصد داریم با برخی از زیباترین مناطق ایران از جنبه گردشگری آشنا شویم و گذری بر آن‌‌ها داشته باشیم. همچنین اگر قصد سفر به این شهرها را دارید، شما را با آسان‌ترین روش رزرو ویلا آشنا می‌کنیم. پس با ما همراه باشید و با بهشت گردشگران آشنا شوید.

چشم‌انداز خلیج فارس در کیش

اگر به دنبال شهری با جاذبه‌‌ گردشگری در ایران هستید، قطعا کیش یکی از بهترین گزینه‌های شما است. اگر با این جزیره آشنا باشید، می‌دانید که سرشار از جاذبه‌های طبیعی و تفریحی است. این عامل، باعث شده که کیش به یکی از محبوب‌ترین مقصدهای مسافرتی در ایران تبدیل شود. در جزیره شگفت‌انگیز کیش می‌توانید چهره زیبای خلیج فارس را مشاهده کنید و شب را همراه با صدای دل‌انگیز موج‌ها سر کنید. صبح را با قدم زدن در ساحل شروع کنید و در هنگام غروب به قایق‌سواری بپردازید. اما جاذبه‌های کیش تنها به این موارد خلاصه نمی‌شود؛ بلکه از جاذبه‌های تفریحی فراوانی هم برخوردار است. این جزیره سرشار از فروشگاه‌،‌ مرکز خرید، رستوران و مراکز تفریحی است. پس اگر تصمیم به سفر دارید، کیش می‌تواند گزینه‌ای مطمئن برای شما باشد. پس همین حالا به اجاره ویلا در کیش از سایت میهمان شو بپردازید و سفری لذت‌بخش را برای خود رقم بزنید.

میهمان شو

شیراز؛ یادگاری از تمدن!

کمتر ایرانی پیدا می‌شود که عشق دیدن تخت‌جمشید را نداشته باشد. تخت جمشید یکی از تنها یادگارهای باقی‌مانده،‌ از تمدن 2500 ساله است. تنها کافی است که نگاهتان به این سازه‌های عظیم و با‌شکوه بخورد،‌ تا غرق در تصوراتی عمیق و تلخ‌ و شیرین شوید. از تخت‌جمشید که کمی فاصله بگیریم و به شهر زیبای شیراز بازگردیم؛ می‌توانید روح شاعرانی اصیل، همچون حافظ و سعدی را در تک تک خیابان شیراز حس کنید. چندین ساعت اتراق در طبیعت بکر شیراز؛ این بهشت گمشده،‌ روح شما را رها و با حقیقت زندگی آشنا می‌کند. بازار وکیل هم که نیاز به معرفی ندارد. بازاری کهن، به قدمت سلسله زندیه!

زیبایی شیراز وصف‌نشدنی است و تنها با حضور و دیدن آن،‌ می‌توان به زیبایی و عظمت آن پی برد؛ پس اگر قصد خارج شدن از قرنطینه و سفری کوتاه مدت را دارید؛ شیراز را در لیست خود قرار دهید.

آخر هفته‌ای به آرامش کردان

زندگی مدرن و امروزی، باعث بروز دغدغه‌های فراوانی برای انسان‌‌ها شده است. این مشغله‌ها به مرور زمان،‌ روان انسان را تحت فشار گذاشته و باعث بروز مشکلاتی می‌شود. اما یکی از بهترین راه‌های تخلیه کردن استرس و دغدغه برای انسان،‌ پیوند با طبیعت است. پس اگر قصد دارید برای آخر هفته،‌ از مشغله‌های زندگی روزمره دور شوید،‌ قطعا روستای کردان، گزینه‌ای مناسب برای شما است. این روستا که در 65 کیلومتری شهر تهران قرار دارد،‌ از طبیعی سرسبز و بکر برخوردار است. آرامش و زیبایی این روستا می‌تواند مرحمی بر همه دردهای شما باشد و شما را از بند زندگی شهری رها کند. اگر قصد دارید آخر هفته را همراه با خانواده خود در ویلایی سر کنید و از آرامش زندگی روستایی بهره ببرید؛ با اجاره ویلا استخردار در کردان می‌توانید آخر هفته‌ای شیرین و آرامش‌بخش داشته باشید.

استراحتی روی تخت‌ها دربند

اکثر ایرانیان، تهران را به عنوان پایتخت شلوغ و آلوده ایران می‌شناسند. هرچند که این باور اشتباه نیست؛ اما با این وجود باز هم نمی‌توان از جذابیت‌های این شهر چشم‌پوشی کرد. تهران به عنوان پایتخت ایران مملو از جاذبه‌های تاریخی،‌ طبیعی و تفریحی است. انتخاب شدن تهران،‌ به عنوان پایتخت در چند دوره اخیر، باعث ظهور جاذبه‌های تاریخی فراوانی در این شهر شده است. کاخ گلستان یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های تاریخی در تهران است که قدمت آن به دوره قاجار بازمی‌گردد. این مجموعه از عمارت‌ها و موزه‌هایی مربوط به پادشاهان قاجار تشکیل شده که در معرض دید عموم قرار دارد. از جاذبه‌‌های تاریخی تهران که بگذریم،‌ به دربند خوش آب‌وهوا می‌رسیم. هنگام قدم زدن در بازار دربند،‌ امکان ندارد توجه‌تان به لواشک و آلوچه‌های ترش و خوش‌رنگ جلب نشود. تخت رستوران‌‌های دربند،‌ می‌تواند برای چندین ساعت‌ پاتوق و استراحتگاهی مناسب برای شما باشد. از هوای آلوده تهران که بگذریم،‌ متوجه می‌شوید که پایتخت هم حرفی برای گفتن دارد.

میهمان شو

باغ بهادران؛‌ بهشتی کوچک در اصفهان!

در لیست جذاب‌ترین شهرهای ایران،‌ اصفهان با قدرت در صدر می‌درخشد. اما ما در این بخش به یکی از شهرهای کوچک و زیبای اطراف اصفهان،‌ یعنی شهر باغ بهادران می‌پردازیم. شهر باغ بهادران،‌ در قلب خشک استان اصفهان،‌ از طبیعتی سرسبز و فرح‌بخش برخوردار است. تمامی طراوات و زیبایی این شهر حاصل رود زندگی‌بخش زاینده‌رود است. این رود که از قلب باغ بهادران می‌گذرد، طبیعت و آب‌وهوایی دل‌انگیز را برای این شهر به ارمغان آورده است. این شهر برای استراحت در آخر هفته بسیار مناسب است. پس همین حالا به اجاره ویلا در باغ بهادران اصفهان پردازید و سفر لذت‌بخشی را آغاز کنید.

نحوه رزرو ویلا در شهرهای ایران

مدتی است که به دلیل فراگیری بیماری کرونا،‌ یافتن و رزرو کردن ویلا و اقامتگاهی مناسب به کاری سخت و طاقت‌فرسا تبدیل شده است. اما در این میان‌،‌ همچنان روش‌های آسانی برای رزرو ویلا وجود دارد. سایت میهمان شو،‌ به صورت واسطه میان مهمان و میزبان عمل می‌کند و بهترین امکانات را در اختیار شما قرار می‌دهد. شما با ورود به میهمان شو، می‌توانید ویلاهای موجود در شهر موردنظرتان را مشاهده و ویلایی متناسب با شرایط خود، انتخاب کنید. پس فرصت را از دست ندهید و همین حالا دست بکار شوید.

امروز ما با چندین شهر توریستی ایران آشنا شدیم و نگاهی به آن‌ها داشتیم. اما همانطور که در ابتدا گفته شد،‌ ایران کشوری سرشار از زیبایی است و این تنها گوشه‌ای از زیبایی چشم‌گیر آن است. به نظر شما چه شهری در لیست امروز حضور نداشت؟‌ حتما ما را در بخش نظرات باخبر کنید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها