کد خبر: 511601
|
۱۴۰۰/۰۶/۰۲ ۱۵:۰۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

کونته در تلاش برای بازگشت به لیگ جزیره/ امباپه شاگرد کارلتو می‌شود

اخبار نقل و انتقالات فوتبال همیشه برای هواداران فوتبال جذاب است. این فصل شایعات زیادی در دل خود جای داده است و هواداران تیم‌ها را همیشه نگران آینده تیم محبوب‌شان می‌کند. در این گزارش نگاهی می‌کنیم به حواشی و شایعات فوتبال اروپا در بیست و چهارمین روز از ماه آگوست.

کونته در تلاش برای بازگشت به لیگ جزیره/ امباپه شاگرد کارلتو می‌شود
کد خبر: 511601
|
۱۴۰۰/۰۶/۰۲ ۱۵:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| اخبار نقل و انتقالات فوتبال همیشه برای هواداران فوتبال جذاب است. این فصل شایعات زیادی در دل خود جای داده است و هواداران تیم‌ها را همیشه نگران آینده تیم محبوب‌شان می‌کند. در این گزارش نگاهی می‌کنیم به حواشی و شایعات فوتبال اروپا در بیست و چهارمین روز از ماه آگوست. شاید مهم‌ترین خبرهای فوتبال اروپا در این روز حضور احتمالی آنتونیو کونته ایتالیایی در آرسنال و همچنین مذاکره پاری سن ژرمن با جانشین کیلیان امباپه باشد.

آرسنال مربی و مهاجم خود را از دست می‌دهد؟

آرسنال لیگ جزیره را با 2 شکست آغاز کرد، شکست‌هایی که حالا جایگاه میکل آرتتا را در این تیم به خطر انداخته است. طبق ادعای روزنامه تلگراف، آنتونیو کونته مربی پیشین اینترمیلان مدعی شده که در صورت اخراج آرتتا، سرمربی آرسنال خواهد شد. این در حالی است که روزنامه میرور چاپ لندن در گزارشی دیگر خبر از حمایت مدیران آرسنال از آرتتا داده است. این روزنامه در گزارش مزبور مدعی شده مدیران این باشگاه مصمم به حمایت از آرتتا هستند.

1

اما این تنها خبری نیست که هواداران آرسنال را نگران کرده است؛ روزنامه تلگراف در خبری دیگر مدعی شده پیر امریک اوبامیانگ در صدد جدایی از آرسنال است. این روزنامه در گزارشی نوشته در صورت تمایل اوبامیانگ به جدایی از آرسنال، مدیران این باشگاه مانع این انتقال نخواهند شد.

1

روزنامه سان هم در گزارشی دیگر از مذاکره توپچی‌ها با کایرن تریپیر مدافع تیم ملی انگلیس خبر داده است.

تاتنهام دنبال یک بازیکن آمریکایی

در حالی که چند تیم انگلیسی و اسپانیایی سخت در پی جذب هری کین کاپیتان تیم تاتنهام هستند و بدین ترتیب این باشگاه را در صدر اخبار فوتبالی اروپا برده‌اند، این باشگاه در سکوت خبری مشغول تقویت خط هافبک خودش است. کالچو مرکاتو در گزارشی مدعی شده تاتنهام دنبال جذب وستون مک‌کنی ستاره 22 ساله یوونتوس است. کالچو مرکاتو در ادامه این گزارش آورده، مدیران تاتنهام مذاکراتی با مدیران یوونتوس صورت داده‌اند و به احتمال زیاد باید منتظر انتقال هافبک آمریکایی به این باشگاه لندنی باشیم.

1

منچستر مدافعش را می‌فروشد

منچستریونایتد با خرید رافائل واران کوشید تا خط دفاعی‌اش را ترمیم کند. حالا این تیم سه مدافع میانی قابل اطمینان دارد و همین کار را برای فیل جونز 29ساله سخت کرده است. طبق ادعای Football League World، این مدافع انگلیسی آماده است تا به صورت قرضی به یک باشگاه دیگر برود. به احتمال زیاد یکی از تیم‌های چمپیونشیپ مقصد بعدی این مدافع خواهد بود.

1

جانشین امباپه پیدا شد

پاری سن ژرمن تیم اول نقل و انتقالات اروپا بود. این باشگاه در روزهای گذشته با خرید مسی، راموس و دوناروما چنان گرد و خاکی در بازار به پا کرد که شاید حواشی آن تا ماه‌ها ادامه پیدا کند. اما این باشگاه در کنار خرید این سه ستاره بزرگ یک خروجی مهم نیز خواهد داشت؛ به ادعای رسانه‌های فرانسوی، کیلیان امباپه سخت در پی تصاحب پیراهن رئال مادرید است و از همین رو با مدیران این باشگاه وارد مذارکه شده. رسانه‌های اروپایی هم در گزارش‌های مختلف از دست به جیب شدن مدیران مادرید خبر داده‌اند که می‌کوشند هر طور شده این ستاره فوتبال فرانسه را جذب کنند. حالا RMC Sport نوشته که مدیران پاری سن ژرمن مشغول بررسی فروش امباپه هستند. البته این رسانه در گزارش خود توضیح داده که در صورت جدایی امباپه، پاری سن ژرمن ریچارلیسون هم‌تیمی نیمار در تیم ملی برزیل را به خدمت خواهد گرفت.

رونالدو و پله

درخواست پله از بازیکنان فوتبال

بیش از 18 ماه است که کرونا جهان را درگیر خود کرده است، ویروسی که جان میلیون‌ها انسان را گرفت و صدمه جبران‌ناپذیری به اقتصاد دنیا وارد کرد. در این میان فوتبال هم قربانی این ویروس مرگبار شد. کووید-19 باعث تعلیق تمام لیگ‌های فوتبال شد و بعد از آن هم به اقتصاد این رشته ورزشی حمله کرد. هرچند فوتبال دوباره دارد به دوران قبل از پاندمی بازمی‌گردد، اما هنوز مردم برخی از کشورها با این ویروس درگیرند. حالا روزنامه استار در گزارشی مدعی شده که پله، اسطوره و برترین فوتبالیست قرن، از ستارگان دنیای ورزش برزیل و جهان خواسته تا برای مقابله با کرونا اقدام کنند.

ام‌باپه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها