«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

منچستر در انتظار ورود رونالدو/ رئال با 160 میلیون یورو در فکر خرید امباپه

هواداران یوونتوس در بیست و پنجمین روز از ماه آگوست خبرهای خوبی از رسانه‌های اروپایی دریافت نکردند. طبق ادعای سایت‌های خبری اروپا، رونالدو ستاره پرتغالی یوونتوس در فکر ترک تورین است و علاقه دارد فوتبالش را در منچستر ادامه دهد.

منچستر در انتظار ورود رونالدو/ رئال با 160 میلیون یورو در فکر خرید امباپه
کد خبر: 511773
|
۱۴۰۰/۰۶/۰۳ ۱۵:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| هواداران یوونتوس در بیست و پنجمین روز از ماه آگوست خبرهای خوبی از رسانه‌های اروپایی دریافت نکردند. طبق ادعای سایت‌های خبری اروپا، رونالدو ستاره پرتغالی یوونتوس در فکر ترک تورین است و علاقه دارد فوتبالش را در منچستر ادامه دهد. البته از اسپانیا هم خبر می‌رسد که رئال مادرید پیشنهاد خود را برای خرید کیلیان امباپه به باشگاه پاری سن ژرمن فرستاده است. دیگر خبر مهم از فوتبال اسپانیا هم بحران مالی بارسلوناست، بحرانی که باعث شده 2 بازیکن مهم این باشگاه به صرافت کاهش دستمزد خودشان بیفتند. در ادامه این گزارش نگاهی می‌کنیم به مهم‌ترین شایعات فوتبال اروپا.

امباپه و رونالدو

رونالدو در منچستر

نیمکت‌نشینی رونالدو در بازی برابر اودینزه باعث شد این بازیکن پرتغالی به فکر جدایی از یوونتوس بیفتد. رونالدو که در طول فصل نقل و انتقالات مشتریان زیادی داشت و شایعات زیادی مبنی بر حضور او در تیم‌های مختلف به گوش می‌رسد ترجیح داد یک فصل دیگر هم در یوونتوس باقی بماند، اما تصمیم ماسیمیلیانو آلگری مربی یوونتوس مبنی بر نیمکت‌نشینی این بازیکن، او را در جدایی از این تیم مصمم کرد. حالا روزنامه اکیپ فرانسه خبر از حضور رونالدو در منچسترسیتی داده است. اکیپ در این گزارش مدعی شده مهاجم 36ساله تیم ملی پرتغال در هفته آخر نقل و انتقالات اروپا به منچسترسیتی می‌پیوندد.

اکیپ در این گزارش نوشته که رونالدو با برناردو سیلوا، روبن دیاز و ژوآو کانسلو مدافع 27ساله پرتغالی سیتی درباره این انتقال صحبت کرده است.

1

پیشنهاد شوکه‌کننده امباپه

رئال مادرید شب گذشته دنیای فوتبال را شوکه کرد. طبق ادعای رسانه‌های اسپانیایی از جمله مارکا، رئال مادرید پیشنهاد رسمی خود را برای خرید کیلیان امباپه مطرح کرد. این باشگاه پیشنهادی 160 میلیون یورویی به پاری سن ژرمن داده است و سران این باشگاه پاریسی هم به زودی قرار است به این پیشنهاد پاسخ دهند. نکته شوکه‌کننده این خبر این است که رئال مادرید در حالی به پاری سن ژرمن چنین پیشنهادی کرده که قرارداد این بازیکن تابستان آینده به پایان می‌رسد و این باشگاه می‌توانست سال آینده با مبلغی بسیار پایین‌تر از این امباپه را جذب کند.

امباپه

هالند، تابستان آینده در یونایتد

در روزهای اخیر خبرهایی در مورد انتقال هالند به منچستریونایتد در زمستان پیش رو به گوش می‌رسد، خبری که سروصدای زیادی هم به پا کرده؛ اما آن‌گونه که نشریه بیلد آلمان گزارش داده، هالند تا پایان سال در دورتموند می‌ماند. طبق این گزارش، هالند در تابستان راهی یونایتد می‌شود.

1

قهرمان اسپانیا به دنبال پابلو سارابیا

خبرهای درز کرده از باشگاه اتلتیکو حاکی از جدایی سائول نیگس از این تیم است. حالا روزنامه مارکا در گزارشی مدعی شده در صورت جدایی این بازیکن مدیران اتلتیکو مادرید با پابلو سارابیا هافبک 29ساله اسپانیایی وارد مذاکره خواهند شد. سارابیا اکنون در پاری سن ژرمن بازی می‌کند و باید دید اتلتیکو می‌تواند او را به خدمت بگیرد یا خیر.

1

اینتر دنبال یک مهاجم آرژانتینی

قهرمان فصل گذشته سریA ایتالیا امسال هم شرایط خوبی دارد و خریدهای خوبی کرده است. هرچند آنها در فصل نقل و انتقالات اشرف حکیمی و روملو لوکاکو را از دست دادند، اما ادین ژکو و هاکان چالهان اوغلو را به خدمت گرفتند. حالا فابریتزیو رومانو مدعی شده که این باشگاه با خواکین کورئا مهاجم 27ساله آرژانتینی لاتزیو به توافق رسیده است. به ادعای رومانو، قرارداد این بازیکن با اینترمیلان 30 میلیون یورویی است.

اینترمیلان

بند فسخ یک میلیارد یورویی والورده

رئال مادرید چند فصلی است که فعالیت زیادی در بازار نقل و انتقالات نداشته و شاید فدریکو والورده مهم‌ترین خرید آنها در این سال‌ها به شمار می‌آید. حالا سایت گل مدعی شده که این هافبک 23ساله اروگوئه‌ای قرارداد جدیدی با رئال مادرید به امضا رسانده است و باید این بازیکن را تا سال 2027 در مادرید ببینیم. اما نکته مهم این قرارداد بند فسخ یک میلیارد یورویی آن است، مبلغی که به نوعی این بازیکن را در زمره گران‌قیمت‌ترین بازیکن حال حاضر جهان جای می‌دهد.

والورده

بحران مالی بارسلونا را رها نمی‌کند

بارسلونا روزهای خوبی را سپری نمی‌کند. این تیم به دلیل مواجهه با یک بحران مالی بزرگ مجبور شد لیونل مسی مهم‌ترین بازیکن 10 سال اخیر خود را بفروشد. اما این بحران دست از سر آبی‌اناری‌ها برنمی‌دارد. به همین خاطر برخی از بازیکنان قدیمی این تیم برای بهبود شرایط از مدیران این باشگاه درخواست کرده‌اند مبلغ قراردادشان را کاهش دهد. طبق ادعای روزنامه مارکا، سرخی روبرتو مدافع 29ساله بارسلونا و سرخیو بوسکتس هافبک 33ساله این تیم از مدیران بارسلونا خواسته‌اند تا مبلغ دستمزدشان را کاهش دهد.

بوسکتس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها