کد خبر: 511849
|
۱۴۰۰/۰۶/۰۴ ۱۱:۵۱:۱۰
| |

هشدار جدی فیفا و AFC به تمامی کشورها:

هر شعارسیاسی روی پیراهن = شکست 3 بر صفر!

فیفا و AFC با ارسال نامه ای به تیم های حاضر در مرحله مقدماتی جام جهانی، قوانین و ضوابط سختگیرانه ای را برای طراحی پیراهن تیم های حاضر در این مسابقات تصویب کردند.

هر شعارسیاسی روی پیراهن = شکست 3 بر صفر!
کد خبر: 511849
|
۱۴۰۰/۰۶/۰۴ ۱۱:۵۱:۱۰

اعتمادآنلاین| فدراسیون بین المللی فوتبال فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا به تیم های شرکت کننده در مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر هشدار دادند که در صورت درج هر گونه شعار یا عبارت سیاسی و مذهبی روی طرح پیراهنشان، منجر به شکست 3 بر صفر این تیم ها می شود.


به گزارش "ورزش سه"، روزنامه الاقتصادیه عربستان در این زمینه نوشت در نامه ای که به فدراسیون های حاضر در مرحله پایانی مقدماتی جام جهانی ارسال شده، آمده است که هیچ تیمی مجاز به سرپیچی از دستورالعمل های فیفا در طراحی پیراهن های خود نیست و در صورت عدم پیراهن جایگزین تأیید شده در جلسه فنی که 24 ساعت قبل از هر مسابقه ای برگزار می شود، صرف نظر از دلایل و انگیزه ها، نتیجه آن بازی شکست 3 بر صفر برای تیم خاطی در نظر گرفته می شود.


فیفا از طریق AFC طرح های مورد تایید برای همه فدراسیون ها را با فضاهای خاص و اندازه های خاص ارسال و اعلام کرد که مجموع رنگ های به کار رفته در طراحی هر پیراهن، نباید از چهار رنگ تجاوز کند یا بهتر است طراحی ها به صورت یک دست و در یک رنگ انجام بگیرد. ضمن اینکه جلوی پیراهن نباید شامل لوگوی فدراسیون یا کمپانی سازنده البسه در مساحت های بزرگ و با طرح های برجسته باشد و در صورت وجود، این لوگوها باید شفاف باشند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها