در واکنش به تهدید ایران از سوی بِنت و بایدن:

شمخانی: این تهدید حق ایران برای پاسخ‌گویی متقابل را تثبیت می کند

دبیر شورای عالی امنیت ملی در توییتی نوشت: اولین ملاقات بِنت و بایدن حق جمهوری اسلامی ایران برای پاسخ‌گویی متقابل علیه «گزینه‌های در دسترس» را تثبیت می‌کند.

شمخانی: این تهدید حق ایران برای پاسخ‌گویی متقابل را تثبیت می کند
کد خبر: 512057
|
۱۴۰۰/۰۶/۰۶ ۱۱:۰۴:۰۰

اعتمادآنلاین| علی شمخانی روز شنبه در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: اولین ملاقات بِنت و بایدن و تاکید بر استفاده از «گزینه‌های دیگر» علیه ایران، ضمن آنکه تهدید غیرقانونی یک کشور دیگر است، حق جمهوری اسلامی ایران برای پاسخ‌گویی متقابل علیه «گزینه‌های در دسترس» را تثبیت می‌کند.

به گزارش ایرنا، نفتالی بنت نخست وزیر جدید رژیم صهیونیستی در حالی به واشنگتن سفر کرده است که دولت جو بایدن زیر تیغ تیز انتقادات در داخل و خارج از آمریکا بدلیل عملکردش در قبال بحران افغانستان است.


این مقام رژیم صهیونیستی در پی ناکامی در عرصه اتهام پراکنی های هفته های اخیر علیه جمهوری اسلامی ایران، در سفر به واشنگتن در تلاش است تا موضوع ایران را در فهرست اولویت های دولت بایدن که اکنون گرفتار بحران افغانستان و خروج نیروهایش از این کشور شده، قرار دهد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه نیز با آنتونی بلینکن و لوید آستین وزیران خارجه و دفاع آمریکا دیدار و گفتگو کرد اما به دلیل انفجار فرودگاه کابل و کشته و مجروح شدن نظامیان آمریکایی، دیدار او با جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا که قرار بود روز پنجشنبه انجام شود، امروز جمعه به وقت محلی برگزار شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها