«بنیامین» به جشنواره سیکاف کره جنوبی می‌رود

انیمیشن سینمایی «بنیامین» به جشنواره بین المللی انیمیشن و کارتون سئول(سیکاف 2021) راه پیدا کرد.

«بنیامین» به جشنواره سیکاف کره جنوبی می‌رود
کد خبر: 512214
|
۱۴۰۰/۰۶/۰۷ ۱۳:۲۹:۴۶

اعتمادآنلاین| انیمیشن سینمایی «بنیامین» که در جشنواره بین المللی فیلم کودکان اصفهان اولین موفقیت‌های خود را آغاز کرد حالا به صورت رسمی به بیست و پنجمین جشنواره بین المللی انیمیشن و کارتون سئول (سیکاف 2021) راه پیدا کرد.

به گزارش مهر، این جشنواره که یکی از جشنواره‌های معروف حوزه انیمیشن در جهان است، از 1 تا 4 اکتبر برابر با 9 تا 12 مهر در سئول پایتخت کره جنوبی برگزار می‌شود.

پیش از این فیلم سینمایی «بنیامین» در جشنواره‌های بین المللی فیلم زوما در نیجریه، کووتو در تانزانیا و انیمافیلم در کشور آذربایجان انتخاب و در تانزانیا برنده بهترین فیلم داستانی و برنده بهترین کاراکتر انیمیشن شد.

انیمیشن سینمایی «بنیامین» که پخش بین المللی آن در اختیار گروه عماریار و شرکت فیلمارکت به مدیریت سونیا سرلک است، همچنین برنده جایزه بهترین انیمیشن سینمایی کشور در سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان اصفهان شده بود.

در خلاصه داستان «بنیامین» آمده است: «خرابکاری آشر دوست بامزه اما دست و پا چلفتی بنیامین باعث اسارت مادر بنیامین توسط سربازان پادشاه می‌شود. بنیامین تصمیم می‌گیرد برای نجات مادرش به سفری پرخطر برود و این سرآغازی است برای ماجراهای پرفراز و نشیب بنیامین و آشر … .»

انیمیشن سینمایی «بنیامین» محصول موسسه پویانمایی آینده‌نگار به تهیه‌کنندگی مصطفی حسن‌آبادی و کارگردانی محسن عنایتی است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها