کد خبر: 512225
|
۱۴۰۰/۰۶/۰۷ ۱۴:۰۷:۵۹
| |

رادیو اسرائیل فاش کرد:

اختلاف بلینکن و بنت بر سر نوار غزه

منابع از اختلاف نظر میان وزیر خارجه آمریکا و نخست وزیر اسرائیل بر سر نوار غزه پرده برداشتند.

اختلاف بلینکن و بنت بر سر نوار غزه
کد خبر: 512225
|
۱۴۰۰/۰۶/۰۷ ۱۴:۰۷:۵۹

اعتمادآنلاین| رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد، نقطه اختلاف میان آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا و نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی بر سر نوار غزه است.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری سما، طبق اعلام رادیو اسرائیل بلینکن در دیدار با بنت گفته که بازگشت سربازان اسیر و مفقود این رژیم از نوار غزه نباید به مسائل اساسی انسانی این منطقه مثل برق و سوخت و غیره ربط داده شود؛ موضعی که با عملکرد و مواضع نخست وزیر رژیم صهیونیستی و خواسته وی از بایدن متفاوت است.

این درحالی است که بنت در دیدار با جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا برای تامین احتیاجات نوار غزه اهداف و شروطی را مطرح کرده و از برقراری آتش بس فوری و بررسی پرونده اسرا و مفقودین گفت.

در این رابطه، امیر بوحبوط، تحلیلگر مسائل نظامی در وبسایت واللا گفت، معادله‌ای که دولت رژیم صهیونیستی تلاش می‌کند برای حل موضوع اسرا و مفقودین در ازای بازسازی غزه تحمیل کند خیلی سخت است و حمایت کاخ سفید را به دنبال ندارد.

وی امروز یکشنبه گفت، مداخله آمریکا در صحنه فلسطین بیشتر خواهد شد و دولت رژیم صهیونیستی باید تغییراتی نه تنها در عرصه میدانی بلکه به شکل اساسی در سیاست خود درمورد نوار غزه و کرانه باختری بدهد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها