کد خبر: 512232
|
۱۴۰۰/۰۶/۰۷ ۱۶:۳۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

اولتیماتوم مادرید/ یوونتوس به دنبال جانشین رونالدو

در حالی که رسانه‌های اروپایی منتظر انتقال کیلیان امباپه ستاره جوان پاری سن ژرمن به رئال مادرید هستند، دیگر تیم‌های اروپایی در این روزها نقاط ضعف خود را ترمیم می‌کنند.

اولتیماتوم مادرید/ یوونتوس به دنبال جانشین رونالدو
کد خبر: 512232
|
۱۴۰۰/۰۶/۰۷ ۱۶:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| در حالی که رسانه‌های اروپایی منتظر انتقال کیلیان امباپه ستاره جوان پاری سن ژرمن به رئال مادرید هستند، دیگر تیم‌های اروپایی در این روزها نقاط ضعف خود را ترمیم می‌کنند؛ اینها تیم‌هایی بودند که حضوری فعال در بازار نقل و انتقالات داشتند، اما فعالیت‌شان تحت تاثیر حضور مسی در PSG یا انتقال رونالدو به منچستریونایتد قرار گرفته است، تیم‌هایی چون چلسی که با خرید روملو لوکاکو از اینترمیلان عملکردی فوق‌العاده در این تابستان داشتند. در این گزارش نگاهی می‌کنیم به شایعات مهم فوتبال اروپا در بیست و نهمین روز از ماه آگوست.

فوتبال

اولتیماتوم مادرید

مهم‌ترین خبر این روزهای فوتبال اروپا حضور امباپه در رئال مادرید است. اما این انتقال با مشکلاتی مواجه شده است. طبق ادعای روزنامه Le Parisien، مدیران این باشگاه اسپانیایی تا یکشنبه به پاری سن ژرمن فرصت داده‌اند تا پیشنهادشان را در مورد جذب کیلیان امباپه بپذیرند. به ادعای این رسانه فرانسوی، PSG برای صدور رضایت‌نامه امباپه مبلغ بیشتری درخواست کرده، اما مدیران رئال مادرید حاضر نیستند بیش از 190 میلیون یورو بابت این بازیکن 22ساله بپردازند. حالا باید منتظر ماند و دید چه اتفاقی در روزهای آینده رخ خواهد داد.

امباپه

رونالدو پردرآمدترین بازیکن تاریخ لیگ جزیره

درست همان زمانی که اهالی فوتبال گمان می‌کردند رونالدو به زودی شاگرد پپ گواردیولا در منچسترسیتی می‌شود این بازیکن در حرکتی غیرقابل پیش‌بینی وارد مذاکره با مدیران یونایتد شد تا بار دیگر پیراهن شیاطین سرخ را تن کند. حالا، بنا بر ادعای روزنامه تلگراف، به واسطه این انتقال، بازیکن 36ساله پرتغالی به پردرآمدترین بازیکن تاریخ لیگ برتر انگلیس تبدیل شده است.

1

مدافع سویا از دست چلسی پرید؟

جذب روملو لوکاکو از سوی چلسی یکی از مهم‌ترین نقل و انتقالات فوتبال اروپا بود. بازیکنی که در اینترمیلان درخشید و با درخشش خود باعث شد تا این باشگاه بعد از 10 سال قهرمان سری A شود. حالا روزنامه تلگراف انگلیس در گزارشی نوشته، آبی‌های لندن که تلاش داشتند بعد از لوکاکو، ژول کونده مدافع فرانسوی سویا را به خدمت بگیرند با پیشنهاد عجیب این باشگاه اسپانیایی مواجه شده‌اند. طبق نوشته تلگراف، سویا بابت صدور رضایت‌نامه این بازیکن 22ساله بیش از 68 میلیون پوند درخواست کرده است، از همین رو چلسی از جذب این بازیکن پشیمان شد.

1

یونایتد همچنان بازیکن می‌خرد

یونایتد بی‌شک یکی از مهم‌ترین تیم‌های اروپایی در فصل نقل و انتقالات بود. آنها بعد از جذب رافائل واران مدافع فرانسوی رئال مادرید، رونالدو را هم از یوونتوس به خدمت گرفتند. حالا روزنامه AS اسپانیا مدعی شده که این باشگاه بدر فکر خرید کرین تریپیر مدافع تیم ملی انگلیس و باشگاه اتلتیکو مادرید است. طبق نوشته AS، یونایتد برای خرید این بازیکن 40 میلیون یورو کنار گذاشته است.

1

یوونتوس به دنبال جانشین رونالدو

یوونتوس که بعد از 2 سال رونالدو را از دست داده برای بهبود وضعیت خط حمله خود به دنبال بازیکن است. به نوشته اسکای اسپورت، این باشگاه ایتالیایی مویزه کین را انتخاب کرده است. این رسانه مدعی شده این بازیکن برای قرارداد با یوونتوس وارد تورین شده است.

1

میلان هافبک می‌خرد

میلان ایتالیا بعد از چند سال دوری از لیگ قهرمانان دوباره امسال راهی این رقابت‌ها شده است. همین موضوع هم باعث شده تا مدیران این باشگاه به فکر تقویت تیم برای فصل جدید باشند. آنها بعد از خرید اولیویه ژیرو فرانسوی، حالا با تیموئه باکایوکو هافبک 27ساله فرانسوی به توافق رسیده‌اند. طبق ادعای سایت Football Italia، این بازیکن برای انجام تست‌های پزشکی وارد شهر میلان شده است.

1

آرژانتینی محبوب در اینتر ماند

به ادعای جانلوکا دی مارتزیو، خبرنگار برجسته ایتالیایی، لوتارو مارتینز مهاجم 24ساله آرژانتینی اینترمیلان پیشنهاد تمدید قرارداد این باشگاه را پذیرفته است.

لائوترا مارتینز

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها