در دیدار با وزیر خارجه سوریه:

امیرعبداللهیان: امروز این جا هستم تا بر توسعه هر چه بیشتر روابط تاکید کنم/سوریه در خط مقدم مقاومت است

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که ساعتی قبل وارد دمشق شد، با فیصل مقداد، وزیر امور خارجه سوریه دیدار و گفت‌وگو کرد.

امیرعبداللهیان: امروز این جا هستم تا بر توسعه هر چه بیشتر روابط تاکید کنم/سوریه در خط مقدم مقاومت است
کد خبر: 512233
|
۱۴۰۰/۰۶/۰۷ ۱۴:۵۴:۲۹

اعتمادآنلاین| فیصل المقداد در دیدار با «حسین امیرعبداللهیان»، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ضمن خیرمقدم به وی، به مقام معظم رهبری به خاطر برگزاری موفق انتخابات ریاست جمهوری تبریک گفت.


به گزارش فارس، وزیر خارجه سوریه همچنین ابراز امیدواری کرد که سید ابراهیم رئیسی در مسئولیت جدید موفق باشد و به آقای امیرعبداللهیان به‌خاطر تصوی وزارت امور خارجه تبریک گفت.


امیرعبداللهیان نیز برگزاری موفق انتخابات ریاست جمهوری در سوریه را تبریک گفت و افزود: بسیار خرسندیم که سوریه از بحران ها خارج شد و دشمنان سوریه شکست خوردند. رشادت‌های سردار سلیمانی بود که در کنار نیروهای مسلح سوریه در شکست داعش نقش بزرگی ایفا کرد.


وی بیان کرد: امروز خون مشترک ایرانی و سوریه‌ای که به عنوان مدافعان حرم به زمین ریخته شده ضامنی قوی برای تداوم روابط استراتژیک دو کشور است.


وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران افزود: وارد مرحله جدیدی از روابط تجاری و اقتصادی دو کشور شده‌ایم و امروز این جا هستم که تاکید کنیم بر توسعه هر چه بیشتر روابط و تاکید بر اینکه سوریه در خط مقدم مقاومت است و مراحل سربلندی را به خوبی پشت سر گذاشته است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها