کد خبر: 512357
|
۱۴۰۰/۰۶/۰۸ ۱۴:۴۵:۵۳
| |

یک بار دیگر فیلم ترسناک گیشه را گرفت/ استقبال از «کندی من»

فیلم ترسناک «کندی من» با فروش 22 میلیون دلاری در اولین آخر هفته اکرانش در صدر جدول فروش آمریکا جای گرفت.

یک بار دیگر فیلم ترسناک گیشه را گرفت/ استقبال از «کندی من»
کد خبر: 512357
|
۱۴۰۰/۰۶/۰۸ ۱۴:۴۵:۵۳

اعتمادآنلاین| «کندی من» با فروش 22.37 میلیون دلار پرفروش‌ترین فیلم این هفته در آمریکای شمالی شد. این فروش از اکران در 3569 سالن سینما از نمایش 3 روز اول فیلم به دست آمده است.

این فیلم که با درجه R و مناسب بزرگسالان است بر مبنای فیلمنامه جوردن پلی و به کارگردانی نیا داکاستا فیلمساز سازنده «کاپیتان مارول 2» ساخته شده است. این اقبال به ویژه در شرایطی که مردم برای جلوگیری از شیوع کرونا کمتر سینما می‌روند، شگفت‌آور بوده است.

این فیلم که تنها در سینماها قابل تماشا است، نسخه جدیدی از فیلم ترسناکی به همین نام در سال 1992 است.

«کندی من» که با بودجه 25 میلیون دلاری ساخته شده و از محصولات ام‌جی‌ام است، با شکست دادن «مرد آزاد» این جایگاه را کسب کرد. این فیلم با بازی یحیی عبدل‌متین با نظر مثبت منتقدان هم روبه روشده و امتیاز 85 درصد را در سایت راتن تومیتوز کسب کرده است.

«کندی من» از نمایش در 51 بازار بین‌المللی نیز 5.23 میلیون دلار کسب کرد تا مجموع فروشش را در اولین اکرانش به 27.6 میلیون دلار برساند.

در همین حال «مرد آزاد» هم با کاهش 27 درصدی فروش در سومین هفته اکرانش 13.6 میلیون دلار دیگر از نمایش در 3940 سالن سینما کسب کرد تا مجموع فروشش در آمریکا به 79 میلیون دلار و در سطح جهان به 179 میلیون دلار برسد.

جایگاه سوم به انیمیشن «گشت پنجه‌ای‌ها» یا «سگ‌های نگهبان» رسید که با کاهش 50 درصدی نسبت به هفته پیش 6.6 میلیون دلار فروخت و24 میلیون دلار از فروش در آمریکا وکانادا تا به حال به دست آورده است.

جایگاه چهارم هم به فیلم «گشت و گذار در جنگل» کمپانی دیزنی با بازی دواین جانسون و امیلی بلانت اختصاص یافت که 5 میلیون فروش کرد و تاکنون 100.1 میلیون دلار فروخته است. فروش جهانی این فیلم در مجموع 187 میلیون دلار شده است. این فیلم در عین حال در سرویس آنلاین دیزنی یعنی دیزنی پلاس در دسترس علاقه‌مندان است.

پنجمین فیلم هفته هم «نفس نکش 2» است با فروش 2.8 میلیون دلاری از نمایش در 2703 سالن سینما این مبلغ را کسب کرده و در مجموع 24.5 میلیون دلار در بازار داخلی فروخته است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها