هواشناسی:

سامانه بارشی جدید روز جمعه از شمال غرب وارد کشور می‌شود

کارشناس سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی جدید از سمت شمال غرب و از روز جمعه به کشور خبر داد و گفت: بارش‌ها در نوار شمالی کشور آغاز می‌شود.

سامانه بارشی جدید روز جمعه از شمال غرب وارد کشور می‌شود
کد خبر: 512505
|
۱۴۰۰/۰۶/۱۰ ۰۹:۲۰:۴۱

اعتمادآنلاین| «کبری رفیعی» افزود: امروز بارش پراکنده در هرمزگان، سیستان‌وبلوچستان، البرز و زاگرس مرکزی پیش بینی می شود، اما وضعیت جوی شمال و شمال‌غرب برای جمعه تا اواسط هفته همراه با باران و رگبار و رعدوبرق خواهد بود.

به گزارش ایرنا، کارشناس سازمان هواشناسی گفت: براین اساس از امروز تا پایان هفته در بیشتر مناطق کشور، جوی آرام و پایدار پیش‌بینی شده است. اما از روز جمعه تا یکشنبه با توجه به شمالی شدن جریانات بر روی سواحل خزر، در استان‌های واقع در سواحل دریای خزر، همچنین اردبیل، آذربایجان‌غربی و شرقی و بتدریج در خراسان شمالی افزایش ابر همراه با رگبار باران، گاهی رعدوبرق، و وزش باد شدید موقت و همچنین کاهش محسوس دما در این مناطق پیش‌بینی شده است.

به گفته رفیعی دریای خزر هم از روز جمعه تا یکشنبه مواج و متلاطم است.

به گفته کارشناس سازمان هواشناسی، آسمان پایتخت امروز صاف است و گاهی وزش باد را خواهد داشت. حداکثر دمای امروز تهران 36 و حداقل دما 24 درجه سانتیگراد بالای صفر گزارش شده است. همچنین روز جمعه برای ارتفاعات تهران، بارش باران پیش بینی می‌شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها