کد خبر: 512641
|
۱۴۰۰/۰۶/۱۱ ۱۱:۲۲:۴۴
| |

کرونای دلتا اکران فیلم‌های تام کروز را به تعویق انداخت

پارامونت اعلام کرد تاریخ اکران 2 فیلم تام کروز به دلیل شیوع کرونای دلتا به تعویق می‌افتد.

کرونای دلتا اکران فیلم‌های تام کروز را به تعویق انداخت
کد خبر: 512641
|
۱۴۰۰/۰۶/۱۱ ۱۱:۲۲:۴۴

اعتمادآنلاین| کمپانی پارامونت با توجه به شیوع کرونای دلتا تاریخ اکران 3 فیلمش را عقب انداخت.

به گزارش مهر به نقل از ورایتی، «تاپ پکان: ماوریک» و «ماموریت: غیرممکن 7» هر 2 با بازی تام کروز از جمله فیلم‌هایی هستند که دیرتر از زمان اعلام شده، اکران می‌شوند.

«تاپ گان» قرار شده از 27 ماه می سال 2022 به سینماها برود در حالی که قرار بود 19 نوامبر امسال راهی سینماها شود. در عین حال فیلم هفتم «ماموریت غیرممکن» نیز به جای 27 ماه می 2022، 30 سپتامبر 2022 راهی سینماها می‌شود.

اکران «همیشه کله خر» از مجموعه کمدی با بازی استیو او و جانی ناکس‌ویل هم از 22 اکتبر امسال به 4 فوریه سال آینده موکول شده است.

«تاپ گان: ماوریک» که ادامه‌ای بر فیلم اکشن ماجرایی 1986 است و نیز «ماموریت غیرممکن» تا به حال چند مرتبه تغییر تاریخ اکران را به دلیل کرونا تجربه کرده‌اند و این بار کرونای دلتا مزید برعلت شد و بار دیگر تاریخ اکران آنها را عقب انداخت.

این تاخیر مجدد که می‌تواند به عنوان آغاز دومینوی تاخیرهای پاییزی قلمداد شود، نتیجه کاهش اعتماد سینماروها از رفتن به سینماهاست و طبق آخرین آمار تنها 67 درصد مردم معتقدند که از رفتن به سینمای محل خود بسیار یا تاحدی راحت هستند. این میزان به نسبت جولای 11 درصد کاهش یافته است. در میان خانواده‌های سینمارو نیز 58 درصد در حال حاضر حاضرند سینما بروند که نسبت به قبل از آن 5 درصد کاهش یافته است.

دقایقی پس از آنکه پارامونت این فیلم‌ها را از تاریخ اکران بیرون کشید کمپانی سونی نیز فیلم تخیلی کمدی «شکارچیان روح: افترلایف» را از جدول اکران خود که قرار بود 11 نوامبر امسال باشد، خارج کرد. این در حالی است که دنباله بعدی این فیلم هم آماده اکران شده است.

هنوز چند فیلم مهم دیگر در جدول اکران امسال تا پایان سال 2021 باقی مانده که «زمانی برای مردن نیست» بیست و پنجمین فیلم جیمز باند مهم‌ترین آنهاست. «ابدی‌ها» از کمپانی دیزنی و مارول و «داستان وست ساید» اسپیلبرگ و نیز «ماتریکس 4» از دیگر فیلم‌های پرطرفدار برای ادامه سال هستند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها