«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

دور دنیا| گردشگر سخاوتمند برای کارگر هتل هم ارث گذاشت

کارگر هتلی در ترکیه از یکی از مهمانان محل کارش ارث دریافت کرده و شرایط زندگی‌اش را به طور قابل توجهی بهبود بخشیده است.

دور دنیا| گردشگر سخاوتمند برای کارگر هتل هم ارث گذاشت
کد خبر: 513149
|
۱۴۰۰/۰۶/۲۵ ۱۱:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| کارگر هتلی در ترکیه از یکی از مهمانان محل کارش ارث دریافت کرده و شرایط زندگی‌اش را به طور قابل توجهی بهبود بخشیده است.

به گزارش اعتمادآنلاین، به نقل از میرور، شانس این بار درِ خانه این کارگر هتل ترکیه‌ای را به صدا درآورد تا به او خبر دهد یک گردشگر ثروتمند بریتانیایی بخشی از ثروتش را به او بخشیده است.

جرج کورتنی گردشگر بریتانیایی بخش قابل توجهی از ثروتش را به «تاسکین داسان» کارگر هتل محل اقامتش بخشیده و علت این کار را رفتار خوب کارگر در هنگام حضورش در این هتل اعلام کرد.

با وجود آنکه اکنون تاسکین با این ثروت می‌تواند دیگر سر کار خود حاضر نشود، اما به رسانه‌های محلی گفته به شدت به کار خود علاقه‌مند است چون به او امکان می‌دهد که با افرادی از اقصی نقاط جهان ملاقات کند.

او در مورد نحوه مطلع شدن از این ارث نیز می‌گوید: افرادی از بریتانیا با هتل تماس گرفتند و گفتند که می‌خواهند با من صحبت کنند، آنها سپس به من اطلاع دادند که آقای چارلز برایم مبلغ قابل توجهی از ثروتش را به ارث گذاشته است و مبالغ کمتری هم به همکارانم اختصاص داده، از خوشحالی در پوست خود نمی‌گنجیدم.

تاسکین در مورد آشنایی‌اش با این ثروتمند بریتانیایی توضیح داد: من از سال 1990 در این هتل مشغول به کار شدم، چارلز سال‌های متمادی در تعطیلات به اینجا می‌آمد و من سعی می‌کردم همواره با محبت و احترام با او تعامل داشته باشم، همان‌طور که با دیگر مهمانان هتل هم همین رفتار را دارم. قبلاً هم آقای چارلز مقداری پول برای ادامه تحصیل فرزندانم به من داده بود و من هم از او بسیار سپاسگزار بودم، اما اصلاً تصور نمی‌کردم بخشی از ثروت خود را هم برایم به ارث بگذارد.

گفته می‌شود چارلز هرساله تعطیلات خود را در منطقه کوش آداسی و در هتل کرور دیلوکس می‌گذراند و در آنجا با تاسیکن آشنا شده بود، بعد از مرگش هم نزدیکانش متوجه شدند او بخش عمده‌ای از ثروت خود را برای تاسکین و مبالغ کمتری هم برای بقیه کارمندان هتل به ارث گذاشته است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها