محمدصادق کوشکی، سیاستمدار اصولگرا:

حاکمیت یک دست نشده درون، مجلس طیف‌بندی‌ها متنوع است / بافت خیلی از وزارتخانه‌ها تغییر نمی‌کند

سیاستمدار اصولگرا گفت: حاکمیت یک دست نشده است به دلیل اینکه در حال حاضر در درون مجلس طیف‌بندی متنوعی وجود دارد.

حاکمیت یک دست نشده درون، مجلس طیف‌بندی‌ها متنوع است / بافت خیلی از وزارتخانه‌ها تغییر نمی‌کند
کد خبر: 513178
|
۱۴۰۰/۰۶/۱۶ ۰۸:۴۶:۴۰

اعتمادآنلاین| محمدصادق کوشکی، سیاستمدار اصولگرا، در خصوص اظهاراتی مبنی بر یکدست شدن حاکمیت عنوان کرد: این پیش فرض دقیقی نیست و یک پیش فرض سطحی است و حاکمیت یک دست نشده است به دلیل اینکه در حال حاضر در درون مجلس طیف بندی متنوعی وجود دارد.


او افزود: در درون دولت طیف بندی های مختلف وجود دارد و قوه قضائیه هم قاعدتا معنی ندارد که جناحی باشد و خیلی از کسانی که در قوه قضائیه مشغول به فعالیت هستند گرایشات غیر اصول گرایانه دارند.

به گزارش برنا، کوشکی گفت: واقعیت این است که پیش فرض، پیش فرض خیلی سطحی و غیر دقیقی است اصلا اینکه ما بگوییم یک دست شدند و همه در اختیار اصولگرایان است نه به این صورت نبوده و دقیق نیست و پیش فرض غلطی است.

او تصریح کرد: شما در مجلس می توانید طیف های مختلف را ببینید و درون دولت و بدنه دولت و مدیران کل و استانداران الان تغییر نکرده و یک دست نشده است بخش اعظم بافت وزارتخانه ها هنوز بافت قبل است و ظاهرا هم خیلی از آنها تغییر نمی‌کند. الان در وزارت علوم انتصاب هایی که شده است برخی از قبلی ها، ابقاع شدند و به همین خاطر بحث یک دست شدن مطرح نیست.


کوشکی درباره اعلام آمادگی اصولگرایان برای شرکت در انتخابات آتی و احتمال پیروزی آنها گفت: آزاد هستند هر آروزیی بکنند و منعی وجود ندارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها