کد خبر: 513277
|
۱۴۰۰/۰۶/۱۶ ۱۶:۲۹:۲۴
| |

تمجید سایت اصولگرا از فردین

چند سالی است که ما شاهدیم که مثلاً آقای بهروز وثوقی خیلی مایل هستند که برگردند. فکر می‌کنید که چطور می‌شود راه را برای بازگشت این چهره‌های هنری تسهیل کرد؟

تمجید سایت اصولگرا از فردین
کد خبر: 513277
|
۱۴۰۰/۰۶/۱۶ ۱۶:۲۹:۲۴

اعتمادآنلاین| سایت مشرق نیوز گفتگویی را با وحیدرهبانی بازیگر سریال گاندو انجام داده است. در یکی از سئوالات، خبرنگار مشرق به سینمای قبل از انقلاب می پردازد و می‌گوید: فردین، ناصر ملک‌مطیعی و چهره‌های دیگر سینمایی آن دوره به نسبت خیلی‌های دیگر که بعداً کارکردند به لحاظ اخلاقی سالم‌تر بودند و چیزهای خوبی هم در سینمایشان بود، مانند تکریم جوانمردی، تکریم خانواده و ...»

وی در ادامه می‌پرسد: «چند سالی است که ما شاهدیم که مثلاً آقای بهروز وثوقی خیلی مایل هستند که برگردند. فکر می‌کنید که چطور می‌شود راه را برای بازگشت این چهره‌های هنری تسهیل کرد؟»

رهبانی می‌گوید: اگر تصمیم‌گیرنده من بودم در را باز می‌کردم، برای اینکه خاک مثل مادر است...بهروز وثوقی و امثال ایشان خیلی خوبی‌ها داشته‌اند و احتمالاً بدی‌هایی هم ممکن است داشته باشند، ممکن است روی نسلی تأثیری گذاشته باشند، تأثیر مثبت یا منفی ولی باید برای بازگشت همه به ایران در را باز کرد، این خاک متعلق به همه است و حالا یک پیرمرد حتماً دوست دارد زندگی‌اش را در خاک مادری به پایان برساند من اگر تصمیم‌گیرنده باشم حتماً درها را باز می‌کردم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها