کد خبر: 513326
|
۱۴۰۰/۰۶/۱۷ ۱۰:۱۷:۰۰
| |

فرمانده ستاد مدیریت مقابله با بیماری کرونا خبر داد:

کاهش مراجعات سرپایی به مراکز درمانی تهران / روند بستری نزولی شده است

زالی گفت: تعداد مراجعه کنندگان به بخش سرپایی به زیر 20 هزار نفر در تهران رسیده و میزان مراجعه به بخش درمانی کاهش یافته است.

کاهش مراجعات سرپایی به مراکز درمانی تهران / روند بستری نزولی شده است
کد خبر: 513326
|
۱۴۰۰/۰۶/۱۷ ۱۰:۱۷:۰۰

اعتمادآنلاین| علیرضا زالی، فرمانده ستاد مدیریت مقابله با بیماری کرونا صبح امروز در مراسم افتتاح پایگاه تجمیعی واکسیناسیون کرونا که در دانشکده بهداشت شهید بهشتی برگزار شد، اظهار کرد: در حال حاضر 106 مرکز تجمیعی در تهران و 132 مرکز در استان تهران راه اندازی شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، او بیان کرد: در حال حاضر واکسیناسیون در کشور با شتاب بیشتری در حال انجام است. تعداد 1900 بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند و خوشبختانه روند بستری در تهران نزولی شده است.

زالی گفت: در شبانه روز گذشته تعداد 1200 بیمار در بیمارستان‌های تهران بستری شده که 180 بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

او افزود: تعداد مراجعه‌کنندگان به بخش سرپایی به زیر 20 هزار نفر در تهران رسیده و میزان مراجعه به بخش درمانی کاهش یافته است، اما مراجعه به بخش بهداشتی بیمارستان‌های تهران افزایش پیدا کرده است.

زالی گفت: در حال حاضر تعداد پنج میلیون و 850 هزار نفر از مردم تهران دوز اول و یک میلیون و 800 هزار نفر از شهروندان هر دو دوز را دریافت کرده اند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها