کد خبر: 513713
|
۱۴۰۰/۰۶/۲۰ ۱۱:۰۹:۰۷
| |

ساعدی، یک عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان:

دستگاه اکسیژن ساز و تخت بیمارستانی از جمله نیازهای استان خوزستان است‌

یک عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: روند واکسیناسیون با توجه به شرایط و جمعیت استان خوزستان و موقعیت صنعتی استان باید دنبال شود.

دستگاه اکسیژن ساز و تخت بیمارستانی از جمله نیازهای استان خوزستان است‌
کد خبر: 513713
|
۱۴۰۰/۰۶/۲۰ ۱۱:۰۹:۰۷

اعتمادآنلاین| قاسم ساعدی با اشاره به وضعیت شیوع کرونا در استان خوزستان، بیان کرد: متاسفانه وضعیت بیماری کرونا در استان خوزستان نگران کننده است. شیوع این بیماری در سطح استان بسیار گسترده و وسیع شده است. ضمن تشکر از دانشگاه های علوم پزشکی استان و زحمات کادر درمان و متولیان بهداشتی و درمانی در سطح استان، همچنان وضعیت استان نگران کننده است.

به گزارش ایسنا، وی با تاکید بر ضرورت اختصاص میزان بیشتر دز واکسن به این استان باتوجه به موقعیت صنعتی استان و تردد از اقصی نقاط کشور و حتی خارج از کشور به استان گفت: باید توجه ویژه ای به بحث واکسیناسیون مردم استان شود. استان خوزستان قطب صنعتی و انرژی کشور بوده و باید متناسب با شرایط و جمعیت استان واکسیناسیون دنبال شود.

نماینده مردم دشت آزادگان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: میزان آمار مرگ در استان همچنان بالا است و حتی به قشر جوانان و نوجوانان نیز رسیده است. تجهیزات درمانی نظیر دستگاه های اکسیژن ساز و تخت های بیمارستانی از جمله نیازهای استان است‌. در برخی از بیمارستان های استان تنها یک دستگاه اکسیژن ساز وجود دارد که پاسخگوی مراجعات بالای بیمارستانی نیست.

وی در ادامه تاکید کرد: انتظار می رود در حد توان به استان خوزستان که خط مقدم کشور به شمار می رود توجه شود. باید امکانات درمانی در بیمارستان ها تامین شود تا مردم زمان مراجعه خیالشان از این بابت آسوده باشد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها