نظر سخنگوی دولت اصلاحات درباره استقلال قوه قضاییه و شرایط زندانیان / رمشان‌زاده: شنیدم محسنی اژه‌ای به برخی پیام‌های خانواده‌های زندانیان امنیتی شخصاً جواب دادند

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب تأکید کرد: این اقدامات رئیس دستگاه قضا در شرایط فعلی که کشور با آن مواجه است می‌تواند کمک‌حال باشد. استقلال قوه قضائیه از طریق کنترل ضابطین اتفاق خواهد افتاد.

نظر سخنگوی دولت اصلاحات درباره استقلال قوه قضاییه و شرایط زندانیان / رمشان‌زاده: شنیدم محسنی اژه‌ای به برخی پیام‌های خانواده‌های زندانیان امنیتی شخصاً جواب دادند
کد خبر: 513824
|
۱۴۰۰/۰۶/۲۱ ۰۹:۳۹:۰۰

اعتمادآنلاین| عبدالله رمضان‌زاده، فعال سیاسی اصلاح‌طلب با اشاره به بازدید سه ساعته رئیس قوه قضائیه از ندامتگاه دماوند که صبح روز جمعه در قالب چهارمین بازدید حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسنی اژه‌ای از زندان‌های کشور در هفتاد و یکمین روز مسئولیت ریاست دستگاه قضا صورت گرفت، گفت: تغییراتی را شاهدیم و روند رسیدگی‌ها در حال انجام است و این موضوعات نشان می‌دهد که رئیس دستگاه قضا، توجه خاصی به مراجعین به دستگاه قضا دارند؛ بیش آنکه به کارمندان قوه قضائیه داشته باشند، این رویه بسیار مثبت است.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب بازدید سرزده رئیس قوه قضائیه از زندان‌ها را مثبت ارزیابی و تصریح کرد: زندانیان با مشکلاتی مواجه‌اند و هر کاری صورت بگیرد، کمک به زندانیان و خانواده‌هایشان است، نگاه ویژه به اشتغال زندانیان بسیار ارزشمند است و اگر هر قدم کوچکی برای تأمین مالی مددجویان و زندانیان انجام شود، قدم مثبتی است و باید از آن استقبال کرد.

وی ادامه داد: از منبع موثق شنیدم آقای محسنی اژه‌ای به برخی پیام‌های خانواده‌های زندانیان امنیتی هم شخصاً جواب دادند و باید از ایشان به خاطر رویه‌ای که در پیش گرفتند تشکر کرد.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب تأکید کرد: این اقدامات رئیس دستگاه قضا در شرایط فعلی که کشور با آن مواجه است می‌تواند کمک‌حال باشد.

رمضان زاده افزود: اگر این رویه ارتباط قضات و ضابطین اصلاح شود، 50 درصد از گلایه‌ها نسبت به قوه قضائیه برطرف می‌شود، آقای اژه‌ای با ضابطین در ارتباط هستند و آشنایی خوبی با مسائل پیرامون آن دارند و با ورود ایشان و این روند اصلاحی مشکلات برطرف خواهد شد.

وی اظهار داشت: استقلال قوه قضائیه از طریق کنترل ضابطین اتفاق خواهد افتاد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها