گروسی، مدیر کل آژانس انرژی اتمی:

به زودی به ایران باز می‌گردم

مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اعلام کرد که به زودی به ایران باز می‌گردد تا درباره مسائل مورد اختلاف دو طرف با مقامات عالی رتبه ایران رایزنی کند.

به زودی به ایران باز می‌گردم
کد خبر: 514040
|
۱۴۰۰/۰۶/۲۲ ۱۴:۳۲:۰۱

اعتمادآنلاین| رافائل گروسی روز دوشنبه در نشست خبری در وین این مطلب را بیان داشت. وی گفت که محمد اسلامی معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران قرار است هفته آینده برای شرکت در اجلاس مجمع عمومی آژانس به وین سفر کند و دو طرف با یکدیگر ملاقات خواهند کرد.

به گزارش ایرنا، مدیرکل آژانس افزود که سپس قصد دارد تا دوباره به ایران سفر کند اما تاریخی برای آن مشخص نشده است. گروسی به این نکته بسنده کرد که سفر او پس از سفر رئیس سازمان انرژی اتمی ایران به وین و «خیلی زود» خواهد بود.

او درباره عیار توافق به دست آمده با ایران در جریان سفر اخیرش به تهران گفت به مقامات ایران گفته مسائل مورد اختلاف دو طرف «جدی» است و نیاز دارد تا با دولت جدید مذاکرات شفافی را داشته باشد. وی با بیان اینکه دولت سیزدهم دیدگاه محکمی درباره فعالیت‌های اتمی گذشته، جاری و آینده ایران دارد افزود: باید با انها بنشینم، بگویم اوضاع را چگونه می بینیم، چه انتظاری دارم و حرف‌های آن‌ها را بشنوم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها