گل‌محمدی: بازیکنانم ذهنیت برنده دارند/ 900 روز است بازی خانگی نداشته‌ایم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید اشتراک‌های فرهنگی زیادی میان ایران و تاجیکستان وجود دارد.

گل‌محمدی: بازیکنانم ذهنیت برنده دارند/ 900 روز است بازی خانگی نداشته‌ایم
کد خبر: 514059
|
۱۴۰۰/۰۶/۲۲ ۱۵:۵۶:۵۰

اعتمادآنلاین| یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر استقلال تاجیکستان اظهار کرد: قبل از هر چیز از میهمان نوازی مردم تاجیکستان تشکر می‌کنم. مشترکات فرهنگی زیادی میان ایران و تاجیکستان وجود دارد و وقتی در تاجیکستان هستید احساس نمی‌کنید در کشور غریب هستید. امیدوارم روابط حسنه میان دو کشور قوی‌تر ادامه پیدا کند.

به گزارش ایسنا، وی افزود: می‌دانیم در چه مرحله حساسی قرار داریم و مقابل یک تیم با انگیزه و جوان و پر تلاش باید بازی کنیم. برای رسیدن به این مرحله بازی‌های خوبی انجام دادیم و سختی‌های زیادی تحمل کردیم و زحمت زیادی کشیدیم و دوست نداریم خیلی راحت از این مرحله کنار برویم. قطعا برای مبارزه و جنگیدن وارد زمین خواهیم شد. تجربه بازیکنان ما از لیگ قهرمانان آسیا، برگ برنده تیم ما خواهد بود و آن تجربه خیلی به ما کمک می‌کند. تیم خوبی داریم و به آن ایمان و اعتقاد کامل داریم و می‌دانیم همیشه مرد روزهای سخت بوده‌اند.

او در ادامه گفت: بیش از دو سال است که پرسپولیس به عنوان تیم میزبان در لیگ قهرمانان آسیا بازی نکرده است و نزدیک 900 روز است که به خاطر بحث تحریم‌ها و هم بحث ویروس کرونا بدون بازی خانگی در این رقابت‌ها حاضر بودیم. این شرایط را برای هر تیمی سخت می‌کند.‌ پرسپولیس پر هوادارترین باشگاه آسیا است و قطعا نبود این هواداران بیش‌ترین آسیب را به تیم ما خواهد زد. ما پرسپولیس هستیم و همیشه برای بردن و کسب افتخار جنگیده‌ایم و همان هوادارانی که در استادیوم نیستند، برای آنها مبارزه می‌کنیم و می‌جنگیم. بازیکنان هم در چند سال گذشته نشان دادند چقدر تفکرات بزرگ و ذهنیت برنده دارند. ما تیم استقلال تاجیکستان را از فیلم‌هایی که در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا بازی کردند، شناخت داریم و متاسفانه بازی‌های اخیرشان از تلویزیون پخش نمی‌شد و نمی‌دانم درباره آن چه بگویم. با این حال استقلال تیم خوبی است و خوب دفاع می‌کند و قطعا بازی راحتی برای ما نیست.

گل‌محمدی ادامه داد: خوشحالیم که در تاجیکستان هستیم و اینجا احساس غریبی نداریم. هدف ورزش ایجاد دوستی بین ملت‌ها و دولت‌ها است و همیشه این شعار ورزش بوده است. احترام زیادی برای تیم رقیب قائل هستیم. ما هم‌زبان هستیم و همه می‌دانیم فارسی زبان شیرینی است و یکی از زبان‌های مهم دنیا است. فردا می‌تواند برای ارتباط بیش‌تر دولت‌ها و ملت‌ها جشن خوبی باشد. من اولین بار است مقابل تیمی از تاجیکستان بازی می‌کنم.

وی ادامه داد: تیمی که خوب دفاع می‌کند، قطعا برنامه برای ضد حمله دارد. استقلال تاجیکستان در حمله هم با سرعت خوب و انتقال خوب به حمله خطرناک است. هم از قدرت خط حمله آن‌ها اطلاع داریم و هم قدرت دفاع تیمی آن‌ها را می‌شناسیم. راهکارهایی برای باز کردن این دفاع تیمی و مهار مهاجمان این تیم تدوین کرده‌ایم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها