کد خبر: 514062
|
۱۴۰۰/۰۶/۲۳ ۰۸:۰۰:۰۰
| |

آسان ترین راه های مهاجرت به ترکیه با آسیا ملک

مهاجرت به ترکیه و روش های آن جزو مواردی است که امروزه همه افراد به دنبال کسب اطلاعات در این مورد هستند. قطعا می دانید که برای رفتن به ترکیه نیازی به اخذ ویزا ندارید که این امر تا حدودی کار شما را آسان تر خواهد کرد.

آسان ترین راه های مهاجرت به ترکیه با آسیا ملک
کد خبر: 514062
|
۱۴۰۰/۰۶/۲۳ ۰۸:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| در این مقاله قرار است از بهترین و آسان ترین راه های مهاجرت به ترکیه سخن بگوییم که شاید در هیچ جا نشنیده باشید. اگر تصمیم گرفته اید به ترکیه مهاجرت کنید و در آن جا به کسب و کار خود رونق دهید، تبریک می گویم چرا که این مقاله فقط برای شما ارائه شده است.

این روزها شرکت های مهاجرتی زیادی هستند که در این زمینه به شما کمک کرده و اطلاعاتی در اختیار شما قرار می دهند. اما لازمه یک مهاجرت موفق، حضور در این شرکت ها نیست. بلکه شما با دانستن اطلاعات مهم و البته تلاش و دقت بسیار خودتان، می توانید این کار را برای خود آسان کرده و هزینه های خود را کمتر کنید.

در این اینجا شرایط لازم برای مهاجرت به کشور ترکیه را برایتان گفته ایم؛ بنابراین توصیه می کنیم تا پایان همراه ما باشید چرا که خبرهای خوبی برای شما داریم.

مهاجرت به کشور ترکیه و بررسی شرایط آن


همه افرادی که قصد مهاجرت به کشور ترکیه دارند، به خوبی می دانند که ترکیه از موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی برخوردار است. قسمتی از این کشور در بخش آسیا و قسمت دیگر آن در بخش اروپایی قرار گرفته است. از گذشته تا به امروز ترکیه را به عنوان پل ارتباطی بین دو قاره آسیا و اروپا تلقی می کردند. بزرگ ترین شهر ترکیه استانبول می باشد اما جالب است بدانید که پایتخت آن شهر آنکارا می باشد.

در حال حاضر ترکیه از بیشترین مهاجران استقبال می کند که علت آن هم برخورداری از شرایط خوب آب و هوایی و رشد کسب و کار می باشد. بر اساس تحقیقاتی که انجام داده ایم، تعداد مهاجران کشور ترکیه چیزی حدود 3.9 میلیون نفر می باشد.

وجود دانشگاه های معتبر در ترکیه هم یکی از دلایل رغبت به زندگی در این کشور می باشد. هریک از افراد می توانند از راه های مختلف جهت اخذ اقامت در ترکیه اقدام کنند اما قبل از هر چیز باید از شرایط و راه های آن آگاهی یابند.

2

راه های مهاجرت به ترکیه


حال رسیده ایم به بخش شیرین ماجرا، همانطور که کمی بالاتر اشاره کردیم، راه های زیادی برای رفتن به ترکیه وجود دارد. به طور مثال خرید ملک در ترکیه یکی از این روش ها می باشد که این مورد بیشترین استقبال را داشته است. در ادامه در این باره بیشتر توضیح خواهیم داد.

مهاجرت به ترکیه از طریق خرید ملک


خرید ملک در ترکیه یکی از روش های مهاجرت به این کشور می باشد. برای آن که بتوانید از طریق خرید ملک، به ترکیه مهاجرت کنید، می بایست ملکی معادل 250 هزار دلار آمریکا خریداری کنید. بعد از این که موفق به خرید ملک در ترکیه شدید، می توان به راحتی پاسپورت ترکیه را اخذ نمود.

جهت سهولت در پروسه خرید ملک در کشور ترکیه می توانید وام دریافت کنید. چنانچه ملکی را خریداری کنید که از ارزش کمی برخوردار باشد، به شما اقامت سه ساله می دهند که قابل تمدید است.

برای خرید ملک در ترکیه راه های زیادی وجود دارد. شرکت آسیا ملک از بهترین وب سایت هایی می باشد که فعالیت خود را در زمینه فروش ملک در ترکیه با قدرت فراوان آغاز کرده است.

مهاجرت به ترکیه از طریق ازدواج


قوانین ازدواج در ترکیه تا حدودی مانند ایران می باشد. اقامت در ترکیه از طریق ازدواج 3 الی 5 سال می باشد که با تداوم داشتن ازدواج، این اقامت دائمی می گردد. قابل ذکر است برای این که بتوان اقامت ترکیه را اخذ نمود، باید زوجین ثابت کنند که ازدواج آن ها حقیقی است و تنها برای مهاجرت، این امر صورت نگرفته است. چنانچه دولت ترکیه متوجه شود که ازدواج سوری بوده و فقط برای دریافت اقامت ترکیه انجام شده است، زوجین را مجرم دانسته و برای آن ها جریمه های سنگین و یا حتی زندان اعمال می شود.

مهاجرت به ترکیه از طریق پناهندگی


پناهنده به چه فردی می گویند؟ در واقع پناهنده کسی که است به دلایل سیاسی، مذهبی و یا حتی عقیدتی، در کشوری زندگی می کند که از امنیت برخوردار نیست. به همین علت از یکی از کشورهایی که عضو کنوانسیون ژئو می باشد، در خواست حمایت می کند. ترکیه جزو گروه کشورهای کنوانسیون 1951 ژئو می باشد.

اگر می خواهید از روش پناهندگی به ترکیه مهاجرت کنید، باید بدانید که ترکیه تا یک زمان مشخصی می تواند از شما حمایت کند و بعد از آن شما را به کشوری دیگر حمایت خواهد کرد. استفاده از این روش کمتر توصیه می شود چرا که خطر های زیادی رای افراد به همراه دارد و حتی ممکن است پناهندگان جان خود را از دست بدهند.

مهاجرت به ترکیه برای افراد هنر دوست و موفق


راه مهاجرت به کشور ترکیه از این طریق کمی متفاوت تر از دیگر روش ها می باشد. ترکیه در گروه کشورهایی است که از هنرمندان، ورزشکاران، دانش آموزان و دانشجویان حمایت ویژه ای می کند. افرادی که از رزومه های بسیار قوی در زمینه هنر برخوردار هستند، به راحتی می توانند در ترکیه اقامت کنند.

3

مهاجرت به ترکیه از طریق تحصیل


تحصیل در مدارس ترکیه به زبان استانبولی می باشد. سن تحصیل در مدارس ترکیه از 7 سالگی آغاز می شود و در 18 سالگی خاتمه می یابد. لازم به ذکر است که تحصیل در دانشگاه های ترکیه هم به زبان انگلیسی و هم به زبان ترکی امکان پذیر می باشد. افرادی که می خواهند در کشور ترکیه ادامه تحصیل دهند، باید به زبان انگلیسی تسلط یابند اما برای تحصیل در دانشگاه های خصوصی، تنها زبان انگلیسی کافی است.

هزینه های مهاجرت به ترکیه طبق روش های نام برده

راه های مهاجرت به ترکیه

هزینه

خرید ملک

حد اقل میزان سرمایه 223 هزار یورو

ازدواج

تمکن مالی جهت ازدواج

پناهندگی

هزینه پناهندگی شامل هزینه های روحی، جانی و مالی می باشد.

تحصیل

تحصیل به زبان انگلیسی: 600 الی 1.500 دلار

تحصیل به زبان ترکی: 240 ال 750 دلار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها