مثلث نیمار-مسی-امباپه ناکام ماند؟ / پوچتینو: به من زمان بدهید!

شب گذشته پاریس در حضور ستاره های خود مقابل نماینده بلژیک نمایش ضعیفی نشان داد.

مثلث نیمار-مسی-امباپه ناکام ماند؟ / پوچتینو: به من زمان بدهید!
کد خبر: 514437
|
۱۴۰۰/۰۶/۲۵ ۱۲:۳۲:۰۴

اعتمادآنلاین| شب گذشته در اولین هفته لیگ قهرمانان اروپا، تیم پاری سن ژرمن از تیم رویایی خود رونمایی کرد و از مثلث «مسی-نیمار و امباپه» پرده برداشت. بسیاری از فوتبال دوستان منتظر بودند تا این مثلث را در کنار هم ببینید و شاهد درخشش آنها باشند ولی نمایش آنها ضعیف تر از حد انتظار بود.

به گزارش فارس، پاریس در بلژیک مقابل کلوب بروژ و در میان تماشاگران پرشور تیم حریف زانو زد و به تساوی یک بر یک رضایت داد. در این بازی «آندرر هررا» روی پاس کیلیان امباپه برای پاریس گلزنی کرد. نمایش خوب بروژ در خط دفاعی باعث شد تا این مثلث شگفت انگیز هیچ کاری نتواند انجام دهد. البته امباپه در دقیقه 50 مصدوم شد و جای خود را به ایکاری داد.

مسی در این مسابقه البته یک ضربه زد که به تیرک افقی دروازه برخورد کرد و از نظر سایت هواسکورد نمره 7 را کسب کرد.

نیمار با نمره 6.5 به یکی از ضعیف ترین بازیکنان پاریس نام گرفت و امباپه نیز در 50 دقیقه بازی و با ثبت یک پاس گل نمره 7 را بدست آورد. ناواس در این مسابقه با 6 سیو توانست به یکی از بهترین بازیکنان سن ژرمن در این مسابقه نام گیرد و نمره 7.3 را بدست آورد.

پوچتینو پس از این مسابقه اظهار داشت: من از تلاش جمعی بازیکنانم راضی هستم. ما شب خوبی نداشتیم ولی این فقط یک شروع است. ما باید آرام باشیم و تلاش کنیم. زمان هم داریم و باید سعی کنیم که بهتر و بهتر بشویم.

وی ادامه داد: برای رسیدن به اتفاق بزرگ مثلث نیمار، مسی و امباپه باید زمان داد. باید به ما زمان بدهید تا این بازیکنان بتوانند با هم عادت کنند. باید زمان بدهید که ما تیم را بسازیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها