کد خبر: 514532
|
۱۴۰۰/۰۶/۲۶ ۱۵:۳۱:۴۱
| |

محمدجواد باقری ارومی، امام جمعه اسالم:

افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی این است که حتی یک وجب از خاک کشور به دست بیگانگان نیفتاد/ غربی ها باید بدانند دولت و مجلس انقلابی هیچ اصراری برای ادامه مذاکرات بیهوده ندارند/ حاضر نیستیم به هر قیمتی در برجام بمانیم

امام جمعه اسالم گفت: غربی ها باید بدانند اینک قوای سه گانه ما و به خصوص دولت و مجلس انقلابی هیچ اصراری برای ادامه مذاکرات بیهوده ندارند و در صورت عدم تعهد غربی ها به تعهداتشان دیگر حاضر نیستیم به هر قیمتی در برجام بمانیم و فعالیت های صلح آمیز خودمان را بدون حضور در برجام ادامه خواهیم داد.

افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی این است که حتی یک وجب از خاک کشور به دست بیگانگان نیفتاد/ غربی ها باید بدانند دولت و مجلس انقلابی هیچ اصراری برای ادامه مذاکرات بیهوده ندارند/ حاضر نیستیم به هر قیمتی در برجام بمانیم
کد خبر: 514532
|
۱۴۰۰/۰۶/۲۶ ۱۵:۳۱:۴۱

اعتمادآنلاین| محمد جواد باقری ارومی امام جمعه اسالم ضمن بزرگداشت هفتم ماه صفر به دو مناسبت این روز یعنی شهادت امام حسن مجتبی(ع) به روایتی و ولادت حضرت موسی بن جعفر(ع) اشاره کرد و با بیان دو حدیث از این دو امام بزرگوار به بیان فضائل و مناقب ایشان پرداخت.


به گزارش اعتمادآنلاین ، امام جمعه اسالم با گرامیداشت فرارسیدن هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و رزمندگان و ایثارگران به تشریح چگونگی جنگ تحمیلی رژیم بعث عراق بر علیه انقلاب نوپای اسلامی ایران و حمایت های همه جانبه جبهه استکبار جهای از صدام جنایتار پرداخت.


وی افزود: تاریخ معاصر ما شاهد و گواه جدا شدن قسمت های بسیاری از خاک کشورمان در دوران شاهان بی کفایت قاجار و پهلوی بدون هیچ جنگ و درگیری است. ولی افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی این است در طی هشت سال دفاع جانانه و مقدس خود اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک کشورمان به دست بیگانگان بیفتد.

خطیب جمعه اسالم خودکفایی در زمینه های دفاعی و نظامی را یکی از بزرگترین دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس خواند و گفت: هر چقدر ما قوی تر باشیم دشمنان جرأت کمتری بر جسارت و تجاوز به این مرز و بوم را خواهند داشت.

باقری ضمن بیان پیام تبریک رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه ای در بازگشت غرور آفرین ناوگروه 75 نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ساخت ناوشکن سهند و ناوبندر مکران را از مصادیق خودکفایی پس از دفاع مقدس دانست و گفت: حضور در حیاط خلوت آمریکا یعنی آبهای اقیانوس اطلس و عملیاتی کردن تجهیزات و دانش بومی دریایی ما قدرت نمایی بی نظیر در صحنه دریا بود.

امام جمعه اسالم در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه خود با اشاره به سفر رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی و دیدار وی با رئیس سازمان انرژی اتمی کشورمان گفت: ابراز اطمینان وی از فعالیت های صلح آمیز هسته ای کشورمان از دستاوردهای این سفر بود.


اما سیاست دوگانه غربی ها در خصوص فعالیت های صلح آمیز کشورمان که همیشه سعی داشته اند با ابراز نگرانی از دستیابی ایران به سلاح اتمی آن را به اهرم فشار بر علیه جمهوری اسلامی ایران تبدیل کنند تمامی ندارد و علیرغم اظهار نظر مدیرکل آژانس مبنی بر عدم تصویب تحریم های جدید علیه ایران، همچنان ادامه دارد.

باقری افزود: غربی ها باید بدانند اینک قوای سه گانه ما و به خصوص دولت و مجلس انقلابی هیچ اصراری برای ادامه مذاکرات بیهوده ندارند و در صورت عدم تعهد غربی ها به تعهداتشان دیگر حاضر نیستیم به هر قیمتی در برجام بمانیم و فعالیت های صلح آمیز خودمان را بدون حضور در برجام ادامه خواهیم داد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها