کد خبر: 514542
|
۱۴۰۰/۰۶/۲۷ ۰۷:۳۲:۵۱
| |

دیدار "دوستانه" امیر قطر، ولیعهد عربستان و یک مقام اماراتی

ولیعهد عربستان، امیر قطر و مشاور امنیت ملی امارات دیدار "دوستانه‌ای " برگزار کردند.

دیدار "دوستانه" امیر قطر، ولیعهد عربستان و یک مقام اماراتی
کد خبر: 514542
|
۱۴۰۰/۰۶/۲۷ ۰۷:۳۲:۵۱

اعتمادآنلاین| بدر العساکر ، مدیر دفتر محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان شامگاه جمعه از ملاقات "دوستانه و برادرانه" بن سلمان با تمیم بن حمد، امیر قطر و طحنون بن زاید، مشاور امنیت ملی امارات پرده برداشت.

به گزارش ایسنا، العساکر در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: "یک دیدار دوستانه و برادرانه در دریای سرخ (محل دقیق آن مشخص نشده است) بین محمد بن سلمان، تمیم بن حمد آل ثانی و طحنون بن زاید آل نهیان. "

عساکر همچنین تصویری را منتشر کرد که محمد بن سلمان را بین امیر قطر و مشاور امنیت ملی امارات با لبخندی بر چهره آن‌ها نشان می‌دهد.

العساکر جزئیاتی در مورد این ملاقات ، زمان و مکان دقیق آن و موضوعات مورد بحث ارائه نکرد.

در سال 2017، بحران سیاسی شدیدی رخ داد که طی آن عربستان، امارات، بحرین و مصر روابط خود را با قطر با ادعای حمایت از گروه های افراطی قطع کردند؛ ادعایی که دوحه آن را تکذیب کرد.

در 5 ژانویه ، در جریان چهل و یکمین اجلاس شورای همکاری خلیج فارس در العلا عربستان، توافق آشتی که به سخت‌ترین بحران از زمان تاسیس شورای همکاری کشورهای عربی خلیج در سال 1981 پایان داد، امضا شد و پس از آن طرف‌های بحران شروع به بازسازی روابط، از سرگیری پروازها، بازکردن مرزها، دیدارهای مجدد و مذاکرات دوجانبه کردند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها