فرماندار قصرشیرین:

مردم از هرگونه مراجعه به مرزها به‌‎ویژه "مرز خسروی" خودداری کنند

مرزهای زمینی کشور از جمله مرز خسروی در کرمانشاه در ایام اربعین حسینی بسته است؛ بر همین اساس، فرماندار قصرشیرین می‌گوید مردم از مراجعه به مرزها به ویژه مرز خسروی خودداری کنند.

مردم از هرگونه مراجعه به مرزها به‌‎ویژه "مرز خسروی" خودداری کنند
کد خبر: 514598
|
۱۴۰۰/۰۶/۲۷ ۱۱:۱۶:۰۰

اعتمادآنلاین| امسال به درخواست دولت عراق اعزام زائران ایرانی به عتبات عالیات تنها به صورت هوایی خواهد بود و بر این اساس مرز خسروی استان کرمانشاه نیز بسته خواهد ماند.

به گزارش تسنیم اکنون جز کامیون‌های حمل بار هیچ زائری حق تردد در مرز خسروی را ندارد و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی روزانه 1000 کامیون کالا از دو مرز بین‌المللی پرویزخان و خسروی به کشور عراق صادر می‌شود.

در دومین سال شیوع کرونا امسال نیز پیاده‌روی اربعین برگزار نمی‌شود و مرزهای چهار گانه خسروی، مهران، شلمچه و چزابه بسته است.

هیچ کوکب یا ایستگاه خدمات‌رسانی در مرزها یا مسیرهای منتهی به نقطه صفر مستقر نیست و براساس اعلام ستاد مرکزی اربعین دولت عراق امسال با اعزام هوایی حداکثر 60 هزار زائر برای حضور در مراسم اربعین حسینی موافقت کرده است.

این افراد باید دو دز واکسن کرونا را دریافت کرده و 72 ساعت قبل از سفر است PCR مبنی بر سلامت خود داشته باشند.

مرادعلی تاتار فرماندار قصرشیرین اظهار داشت: مرز ایران و عراق هیچگونه آمادگی برای تردد زائر ندارند و مرز به طور کامل بسته شده است.

وی عنوان کرد: مردم از مراجعه به مرزها به ویژه مرز خسروی خودداری کنند زیرا در صورت مراجعه به طور قطع با مشکلاتی مواجه خواهند شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها