اسرائیل گنبد آهنین را به حالت آماده‌باش درآورد

رژیم صهیونیستی بامداد امروز، پس از دستگیری آخرین اسرای فلسطینی عملیات جلبوع، از بیم پاسخ موشکی مقاومت، سامانه‌های گنبد آهنین اطراف نوار غزه را فعال کرد.

اسرائیل گنبد آهنین را به حالت آماده‌باش درآورد
کد خبر: 514739
|
۱۴۰۰/۰۶/۲۸ ۱۰:۵۷:۴۲

اعتمادآنلاین| ارتش رژیم صهیونیستی، پس از دستگیری دو اسیر باقی‌مانده شش اسیر عملیات فرار از زندان فوق امنیتی جلبوع، در بامداد امروز، سامانه‌های «گنبد آهنین» در اطراف نوار غزه را از بیم هرگونه حملات موشکی احتمالی مقاومت فلسطین، به حالت آماده‌باش درآورد.

به گزارش فارس، رادیو رژیم صهیونیستی اعلام کرد که بامداد امروز (یکشنبه، 19 سپتامبر)، از آماده باش این سامانه‌ها به دلیل وجود احتمال حمله موشکی از نوار غزه پس از تکمیل عملیات بازداشت شش اسیر عملیات فرار از زندان جلبوع، خبر داد.

شش اسیر فلسطینی پانزدهم شهریور موفق شدند از طریق حفر تونل در زندان فوق امنیتی جلبوع واقع در شمال فلسطین اشغالی، از زندان فرار کنند. رژیم صهیونیستی از همان ساعات اولیه جستجو برای پیدا کردن این اسرا را آغاز کرد و بنا به گزارش‌ها بیش از 30 میلیون دلار برای این عملیات جستجو خرج کرد.

چهار اسیر یعنی «محمد العارضه»، «محمود العارضه»، «زکریا زبیدی» و «یعقوب القادری» در اواخر هفته گذشته بازداشت شدند.

بامداد امروز نیز، شمار زیادی از نظامیان اشغالگر به اردوگاه جنین حمله کردند و با فلسطینی‌های ساکن این اردوگاه درگیر شدند و در نهایت «ایهم کممجی» و «مناضل انفیعات» را که سیزده روز قبل به همراه چهار اسیر فلسطینی دیگر، از زندان فوق امنیتی رژیم صهیونیستی فرار کرده بودند، دستگیر کردند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها