اولیانوف، نماینده روسیه در وین:

مذاکرات احیای برجام نه از ابتدا بلکه از نقطه‌ای که تا 30 خرداد به آن رسیدیم، باید از سرگرفته شود

«میخاییل اولیانوف» نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین، در توئیتی در واکنش به تغییرات تیم مذاکره کننده ایران نوشت: برخی تغییرات در تیم مذاکره کننده پس از تشکیل دولت جدید ایران طبیعی است.

مذاکرات احیای برجام نه از ابتدا بلکه از نقطه‌ای که تا 30 خرداد به آن رسیدیم، باید از سرگرفته شود
کد خبر: 514803
|
۱۴۰۰/۰۶/۲۹ ۰۷:۲۷:۰۰

اعتمادآنلاین| اولیانوف: مهمترین نکته برای موفقیت در مذاکرات وین این است که از پیوستگی و تداوم روند اطمینان حاصل شود. مذاکرات نه از ابتدا، بلکه از نقطه ای که تا 20 ژوئن به آن رسیده است، باید از سر گرفته شود.

«میخاییل اولیانوف» نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین، در توئیتی در واکنش به تغییرات تیم مذاکره کننده ایران نوشت: طبیعی است؛ مذاکرات احیای برجام نه از ابتدا بلکه از نقطه‌ای که تا 30 خرداد به آن رسیدیم، باید از سرگرفته شود.

به گزارش «انتخاب»؛ اولیانوف در توئیتی در این باره نوشت: برخی تغییرات در تیم مذاکره کننده پس از تشکیل دولت جدید ایران طبیعی است. مهمترین نکته برای موفقیت در مذاکرات وین این است که از پیوستگی و تداوم روند اطمینان حاصل شود. مذاکرات نه از ابتدا، بلکه از نقطه ای که تا 20 ژوئن به آن رسیده است، باید از سر گرفته شود.

گفتنی است که سخنگوی وزارت خارجه امروز درباره ترکیب هیئت مذاکره کننده ایران گفت: این موضوع در حال بررسی است و طبیعتاً تغییراتی اعمال می‌شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها