مدیرکل امور مالی صندوق بازنشستگی کشوری:

وام ازدواج فرزندان بازنشستگان کشوری امروز پرداخت می‌شود

مدیر کل امور مالی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: هفتمین مرحله وام ازدواج فرزندان بازنشستگان کشوری تا عصر امروز (دوشنبه) برای مشمولان این تسهیلات پرداخت می شود.

وام ازدواج فرزندان بازنشستگان کشوری امروز پرداخت می‌شود
کد خبر: 514825
|
۱۴۰۰/۰۶/۲۹ ۰۹:۳۳:۲۹

اعتمادآنلاین| علی خدامی افزود: با هماهنگی و همکاری بانک عامل، هفتمین مرحله تسهیلات 25 میلیون تومانی ازدواج فرزندان بازنشستگان کشوری برای یک هزار و 452 نفر از متقاضیانی که پس از بررسی های لازم واجد شرایط برای دریافت این نوع تسهیلات بودند تا عصر امروز (دوشنبه 29 شهریورماه 1400) به حسابشان واریز خواهد شد.

به گزارش ایرنا از صندوق بازنشستگی کشوری، وی افزود: مرحله قبلی این تسهیلات، اول تیرماه امسال به یک هزار و 350 نفر از بازنشستگان واجد شرایط پرداخت شده بود.

خدامی گفت: نرخ این تسهیلات 10 درصد و دوره بازپرداخت آن 60 ماهه است.

به گزارش ایرنا هفتمین دوره پرداخت تسهیلات ازدواج فرزندان بازنشستگان و موظفین همسر به مبلغ 25 میلیون تومان براز 14مردادماه امسال انجام شد.

این تسهیلات با نرخ 10 درصد و دوره بازپرداخت 60 ماهه (5ساله) است.

حداقل حقوق خالص دریافتی یک میلیون تومانی در تیرماه سال جاری، تاریخ عقدنامه در بازه زمانی اول فروردین 1399 تا پایان 20 مردادماه 1400، امکان ثبت نام فقط برای ازدواج اولیه (زوجین) فرزند یا نوه تحت تکفل بازنشستگان، موظفین و فرزند همسر وظیفه بگیر، درنظر گرفتن یک فقره تسهیلات در صورت مشمولیت پدر و مادر فرزندان در صندوق برای بررسی واجدین شرایط، از جمله شرایط و وضوابط ثبت نام این نوع تسهیلات است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها