نتایج نظرسنجی درون حربی جمهوری‌خواهان: 58 درصد موافق حضور ترامپ در انتخابات 2024 هستند / مایک پنس با 13 و ران دسانتیس، فرماندار فلوریدا با 9 درصد دوم و سوم هستند

نتایج یک نظرسنجی جدید نشان می دهد که دونالد ترامپ از حمایت های بیشتری در مقایسه با دیگر هم حزبی‌هایش برای نامزدی از سوی جمهوری‌خواهان در انتخابات 2024 برخوردار است.

نتایج نظرسنجی درون حربی جمهوری‌خواهان: 58 درصد موافق حضور ترامپ در انتخابات 2024 هستند / مایک پنس با 13 و ران دسانتیس، فرماندار فلوریدا با 9 درصد دوم و سوم هستند
کد خبر: 514980
|
۱۴۰۰/۰۶/۳۰ ۱۵:۱۶:۱۲

اعتمادآنلاین| نتایج یک نظرسنجی جدید نشان می دهد که دونالد ترامپ از حمایت های بیشتری در مقایسه با دیگر هم حزبی‌هایش برای نامزدی از سوی جمهوری‌خواهان در انتخابات 2024 برخوردار است.

به گزارش ایرنا به نقل از تارنمای هیل، براساس نتایج نظرسنجی جدید مشترک "هاروارد کپس" و مرکز افکارسنجی "هریس" مشخص شد که اگر دونالد ترامپ تصمیم بگیرد بار دیگر برای حضور در کاخ سفید نامزد شود، وی بخت اول پیروزی در انتخابات درون حزبی جمهوری خواهان برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری سال 2024 خواهد بود.

در این نظرسنجی مشخص شد که تقریبا از هر 10 نفر شش نفر (58 درصد) اعلام کرده اند موافق حضور ترامپ در انتخابات 2024 هستند.

نتایج این نظرسنجی نشان می دهد که ممکن است حزب جمهوری‌خواه پس از شکست در انتخابات قبلی، شانس دیگری در اختیار ترامپ قرار دهد.

هیچ کدام از دیگر نامزدهای احتمالی جمهوری خواهان در انتخابات سال 2024 به اندازه ترامپ از بخت بیشتری برای جلب حمایتها در نامزدی در این انتخابات برخوردار نیست.

مایک پنس معاون ترامپ با حدود 13 درصد حمایت در میان رای دهندگان حامی جمهوری خواهان در رده دوم و "ران دسانتیس" فرماندار فلوریدا نیز 9 درصد حمایت ها را از آن خود کرده است.

در رده های بعدی "نیکی هیلی" نماینده سابق آمریکا در سازمان ملل و سناتور "مارکو روبیو" قرار دارند که حمایت کمی را در این نظرسنجی بدست آورده اند.

"مارک پن" یکی از مسئولان این نظرسنجی مشترک گفت: ترامپ از پیشتازی بالایی در مقایسه با دیگر نامزدهای احتمالی جمهوری خواهان برخوردار است.

از زمان پایان انتخابات ریاست جمهوری که منجر به پیروزی جو بایدن شد، گمانه زنی های مختلفی در مورد احتمال حضور دوباره ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا مطرح شده اما هنوز حضور وی قطعی نشده است.

این در حالی است که در هفته های اخیر ترامپ از احتمال نامزدی خود در انتخابات 2024 سخن به میان آورده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها