مدیر پروژه تولید واکسن برکت:

تا امروز 14 میلیون دوز واکسن تولید کرده ایم/ 6 میلیون دوز به وزارت بهداشت تحویل داده ایم

مدیر پروژه تولید واکسن "کوو ایران برکت" گفت: مجموع واکسن‌ ایرانی کرونای تحویل داده شده از سوی ستاد اجرایی فرمان امام به وزارت بهداشت به 6 میلیون دوز رسید.

تا امروز 14 میلیون دوز واکسن تولید کرده ایم/ 6 میلیون دوز به وزارت بهداشت تحویل داده ایم
کد خبر: 514984
|
۱۴۰۰/۰۶/۳۰ ۱۵:۴۶:۵۵

اعتمادآنلاین| مدیر پروژه تولید واکسن "کوو ایران برکت" گفت: مجموع واکسن‌ ایرانی کرونای تحویل داده شده از سوی ستاد اجرایی فرمان امام به وزارت بهداشت به 6 میلیون دوز رسید.

به گزارش ایسنا، حسن جلیلی افزود: تا امروز قریب به 6 میلیون دوز واکسن ایرانی کرونا را جهت تزریق عمومی تحویل وزارت بهداشت داده‌ایم. از 25 خرداد و پس از صدور مجوز تزریق عمومی واکسن کوو ایران برکت توسط وزارت بهداشت، سرعت تولید نخستین واکسن ایرانی کرونا را افزایش دادیم و تاکنون 14 میلیون دوز واکسن درکارخانه شفافارمد تولید و روانه بخش کنترل کیفیت شده که در این مرحله 16 تا 20 روز بررسی کیفیت واکسن‌ها به زمان نیاز دارد و پس از تأیید کیفیت تحویل وزارت بهداشت می شوند.

مدیرعامل کارخانه شفافارمد خاطرنشان کرد: خطوط یک و دوی کارخانه شفافارمد در شهرک دارویی برکت هم‌اکنون فعال و درحال تولید واکسن کرونا هستند و به زودی خبرهای بسیار خوبی برای مردم در زمینه واکسن برکت و دستاورد بزرگ دانشمندان ایرانی خواهیم داشت.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها