معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی:

در حال رایزنی با وزارت ارشاد برای افزایش ظرفیت مسکن خبرنگاران هستیم/زمان ثبت نام اعلام می شود

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی گفت: در حال رایزنی با وزارت فرهنگ و ارشاد برای افزایش ظرفیت مسکن خبرنگاران هستیم و زمان ثبت نام در سامانه اقدام ملی بعد از نتیجه‌گیری نهایی اعلام خواهد شد.

در حال رایزنی با وزارت ارشاد برای افزایش ظرفیت مسکن خبرنگاران هستیم/زمان ثبت نام اعلام می شود
کد خبر: 515057
|
۱۴۰۰/۰۶/۳۱ ۱۱:۴۳:۳۴

اعتمادآنلاین| «محمود محمودزاده» ادعای آغاز ثبت نام مسکن خبرنگاران در سامانه اقدام ملی را تکذیب کرد و افزود: ما در حال رایزنی برای افزایش ظرفیت ساخت مسکن برای خبرنگاران هستیم و هنوز تعداد متقاضیان واجد شرایط از طرف وزارت ارشاد به وزارت راه و شهرسازی معرفی نشده است.

به گزارش ایرنا، وی با توضیح اینکه پیش تر تفاهم نامه ای برای مسکن خبرنگاران و اصحاب رسانه بین وزارت راه و وزارت ارشاد با ظرفیت 10 هزار مسکن منعقد شده است، ادامه داد: با تغییر سیستم مدیریتی، رایزنی های جدید برای افزایش ظرفیت آغاز شد و به همین دلیل فعلا ثبت نامی برای مسکن خبرنگاران نداریم.

به گزارش ایرنا، مرداد ماه امسال پیرو تفاهم‌نامه ساخت مسکن برای اصحاب هنر و رسانه بین وزارتخانه‌های راه و ارشاد قرار شد به زودی عملیات اجرایی پروژه‌ها آغاز می‌شود.

در مرحله اول احداث 10 هزار واحد در دستور کار قرار گرفت که تاکنون 9 هزار نفر معرفی شده‌اند و منتظر لیست یک هزار نفر باقی‌مانده هستند، هنرمندان و خبرنگاران مشمول این طرح به پروژه‌های در حال احداث یا پروژه‌های جدید معرفی خواهند شد، اما به دلیل افزایش ظرفیت تا 60 هزار نفر فعلا ثبت نامی انجام نخواهد شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها