اتفاقات اخیر میان لبنان و اسرائیل شکنندگی صلح را آشکار کرد

فرمانده نیروهای حافظ صلح سازمان ملل در جنوب لبنان در سخنانی گفت که اتفاقات اخیر میان لبنان و رژیم صهیونیستی، شکنندگی صلح را آشکار کرد.

اتفاقات اخیر میان لبنان و اسرائیل شکنندگی صلح را آشکار کرد
کد خبر: 515098
|
۱۴۰۰/۰۶/۳۱ ۱۴:۳۵:۴۲

اعتمادآنلاین| استفانو دل کول، فرمانده نیروهای حافظ صلح سازمان ملل در جنوب لبنان (یونیفل) در سخنانی اظهار کرد: اتفاقات اخیر در مرزها میان لبنان و اسرائیل نشان داد که صلح شکننده است و هرگز نباید آن را بدیهی تلقی کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، وی افزود: یونیفیل متعهد به همکاری با مقامات لبنانی و حمایت از ارتش لبنان و مردم جنوب لبنان است و با این کار، ما راه را برای تقویت تلاش‌های سیاسی و دیپلماتیک به سوی راه حلی پایدار و آتش بس‌ دائمی هموار می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: قطعنامه 2591 شورای امنیت سازمان ملل متحد، که 30 اوت صادر شد بر اساس آن، ماموریت یونیفیل برای یک سال دیگر تمدید و از ما درخواست شد تا اقدامات موقت و ویژه را برای ارائه پشتیبانی لجستیکی به نیروهای مسلح لبنان برای یک دوره شش ماهه اتخاذ کنیم.

دل کول با اشاره به بحران لبنان در سایه شیوع کرونا نیز ادامه داد: ما با ارائه تجهیزات پزشکی، تخصصی، تجهیزات حفاظتی شخصی، آزمایشات آزمایشگاهی و آموزش به بیمارستان‌ها و مدارس به جوامع محلی کمک می‌کنیم تا ظرفیت خود را برای محدود کردن شیوع COVID-19 افزایش دهند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها