کد خبر: 515219
|
۱۴۰۰/۰۷/۰۲ ۰۸:۲۱:۲۵
| |

مقام ارشد آمریکایی:

صبر آمریکا برای بازگشت ایران به مذاکرات ابدی نیست

یک مقام ارشد آمریکایی گفت که هنوز برای مذاکرات احیای برجام فرصت وجود دارد ولی زمان برای بازگشت ایران به این مسیر، نامحدود نخواهد بود.

صبر آمریکا برای بازگشت ایران به مذاکرات ابدی نیست
کد خبر: 515219
|
۱۴۰۰/۰۷/۰۲ ۰۸:۲۱:۲۵

اعتمادآنلاین| یک مقام ارشد آمریکایی گفت که هنوز برای مذاکرات احیای برجام فرصت وجود دارد ولی زمان برای بازگشت ایران به این مسیر، نامحدود نخواهد بود.

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، این مقام آمریکایی که به نام وی اشاره‌ای نشده است، گفت که صبر آمریکا برای بازگشت ایران به مذاکرات برجامی، ابدی نیست.

وی بدون اشاره به بدعهدی‌های کشورش در قبال برجام، مدعی شد که ایران باید تمایل خود برای از سرگیری مذاکرات را نشان دهد ولی تا کنون چنین شواهدی از این کشور دیده نشده است.

این مقام آمریکایی ضرب‌الاجلی برای بازگشت ایران به مذاکرات، مشخص نکرده است ولی با اشاره به وجود یک «طرح جایگزین»، گفت که چنانچه ایران از بازگشت به مذاکرات برجامی خودداری کند، واشنگتن این طرح جایگزین را در دسترس دارد.

در همین راستا، پایگاه اینترنتی «اکسیوس» پیش از این، به نقل از دو مقام رژیم صهیونیستی گزارش داد که مقام‌های این رژیم و آمریکا مذاکراتی در خصوص طرح جایگزین در صورت عدم بازگشت ایران به مذاکرات برجامی، انجام داده‌اند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها