عزت‌الله یوسفیان ملا، نماینده ادوار مجلس:

کاندیداهای پوششی انتخابات 1400 همه سهم گرفته اند/ اصلاح‌طلبان در این دولت در حد یک استاندار هم قدرت چانه‌زنی ندارند/ لاریجانی اصلا بنایی برای تشکیل حزب نداشت

نماینده ادوار مجلس گفت: اصلاح‌طلبان مرزشان مشخص است و جایگاهی در این دولت ندارند و انتخابات را باخته‌اند یا کاندیدا نداشتند و یا واقعا در میدان نبوده‌اند. آنها جایگاهی ندارند که قدرت چانه‌زنی داشته باشند.

کاندیداهای پوششی انتخابات 1400 همه سهم گرفته اند/ اصلاح‌طلبان در این دولت در حد یک استاندار هم قدرت چانه‌زنی ندارند/ لاریجانی اصلا بنایی برای تشکیل حزب نداشت
کد خبر: 515225
|
۱۴۰۰/۰۷/۰۲ ۰۸:۴۱:۲۶

اعتمادآنلاین| عزت‌الله یوسفیان ملا، نماینده ادوار مجلس، در رابطه با حزبی که طی گمانه‌زنی‌ها با محوریت علی لاریجانی در حال شکل‌گیری بود، اظهار کرد: اصلا ایشان چنین بنایی ندارند، چه کسی گفته است؟ در این باره اصلا صحبتی نشده بود. چه کسی اینها را می‌گوید؟ اصلا بنایی بر این نبود که کنسل شود. یک تعدادی زحمت کشیدند با هم برائت نامه‌ای بنویسند اصلا و ابدا چنین صحبتی با احدی نشده بود.


به گزارش برنا، او در مورد دردسرهایی که سهم‌خواهی برخی برای دولت ایجاد کرده، اظهار کرد: به‌طور کلی سهم‌خواهی در انتخابات در هر مرحله‌ای از انتخابات باشد، وجود دارد این یک امر جا افتاده و طبیعی است.

یوسفیان ملا تاکید کرد: انتخابات که تمام شود یک عده‌ای می‌گویند که ما برای شما ستاد زده‌ایم و تبلیغات کرده‌ایم و ما برای شما هزینه کرده‌ایم و مثلا اداره این شهر کوچک را به ما بدهید و بخشداری را به ما بدهید، این را همین گونه تسرعی بدهید تا نماینده مجلس تا ریاست جمهوری این یک امر عادی است.

او تاکید کرد: اگر برای پیروزی شخصی در انتخابات حزب و یا جریانی، کمک کرده باشند مسلما سهم‌خواهی برای آن قوی‌تر و بزرگ‌تر و با حرص بیشتری شکل می‌گیرد، اما اگر افراد بومی، محلی، آشنا، رئیس ستاد و تبلیغات کمک کرده باشند، افرادی که سهم می‌طلبند کمتر خواهند بود اما امکان ندارد کسی بتواند بیاید و مسئله سهم خواهی را در انتخابات انکار کند.


این چهره سیاسی ادامه داد: اصلاح‌طلبان مرزشان مشخص است و جایگاهی در این دولت ندارند و انتخابات را باخته‌اند یا کاندیدا نداشتند و یا واقعا در میدان نبوده‌اند. آنها جایگاهی ندارند که قدرت چانه‌زنی داشته باشند. قدرت چانه‌زنی از اصلاح‌طلبان گرفته شده است. آنها در حد یک استاندار هم قدرتی ندارند که بیایند و از دولت بخواهند حداقل این استانداری را به اصلاح‌طلبان بدهید. پرونده اصلاح‌طلبان در این دولت کاملا بسته است و اگر خواسته‌ای هم داشته باشند، هتک حرمت به خودشان می‌شود چون به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شود. اما آنچه که در این دولت جایگاه و پایگاه دارد عزیزانی هستند که در این انتخابات بودند و به آقای رئیسی تا حدودی کمک کردند، از بچه های پایداری شروع می‌شود و به دانشگاه امام صادق (ع) می‌رسد؛ آنها هم ظاهرا سهمی در این دولت دارند و به عنوان امام صادقی‌ها سهم‌خواهی می‌کنند. آنچه که امروز بیش از پیش به عنوان سهم‌خواهی قابل لمس است عزیزان اصولگرایی هستند که بخشی از گروه آنها به آیت‌الله مصباح می‌رسد.

او در پایان گفت: در حال حاضر هیچ کاندیدایی که به‌صورت پوششی، در انتخابات حضور پیدا کرد و کنار رفت را نمی‌بینید که پستی نگرفته باشد یعنی همه سهم داشتند و بعضی سهم را شخصا گرفتند و بعضی هم برای دیگران و جریان خودشان سهم گرفتند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها