کد خبر: 515760
|
۱۴۰۰/۰۷/۰۷ ۰۹:۲۹:۱۸
| |

هواشناسی:

رگبار و رعدوبرق در برخی نقاط کشور

مدیرکل ‌پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از وقوع رگبار و رعد و برق در نوار شمالی و برخی دیگر از نقاط کشور و وزش باد شدید با احتمال خیزش گرد و خاک خبر داد.

رگبار و رعدوبرق در برخی نقاط کشور
کد خبر: 515760
|
۱۴۰۰/۰۷/۰۷ ۰۹:۲۹:۱۸

اعتمادآنلاین| ضیاییان ، اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری تا روز جمعه (9 مهر) در استان‌های ساحلی خزر، اردبیل و شمال استان‌های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی در برخی ساعات وقوع رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت و کاهش دما ‍‍پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: فردا و جمعه (8 و 9 مهر) بارش در غرب سواحل تشدید می‌شود و دریای خزر نیز در این مدت مواج خواهد بود همچنین بارش ‍‍پراکنده طی شنبه و یکشنبه (10 و 11 مهر) در استان‌های ساحلی خزر دور از انتظار نیست.

به گفته ضیاییان، تا روز شنبه (10 مهر) در جنوب سیستان و بلوچستان و برخی نقاط هرمزگان افزایش ابر، وزش باد شدید موقت و در برخی ساعات رگبار و رعد و برق و روزهای شنبه و یکشنبه (10 و 11 مهر) در شرق کشور وزش باد شدید و گاهی خیزش گردوخاک رخ خواهد خواهد داد.

وی افزود: روزهای جمعه و شنبه (9 و 10 مهر) با نزدیک شدن سامانه بارشی واقع در روی اقیانوس هند، سواحل دریای عمان و شرق خلیج فارس مواج ‍‍پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل ‌پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهارکرد: آسمان تهران فردا (8 مهر) صاف، دربعدازظهر همراه با وزش باد و قسمتی ابری با حداقل دمای 19 و حداکثر دمای 30 درجه سانتیگراد و طی ‌جمعه (9 مهر) نیز صاف، دربعدازظهر همراه با وزش باد و قسمتی ابری با حداقل دمای 19 و حداکثر دمای 29 درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان گفت: طی امروز و فردا (7 و 8 مهر) اهواز با بالاترین دمای 42 درجه سانتیگراد گرم‌ترین و اردبیل با بیشینه دمای 15 و 12 درجه سانتیگراد خنک‌ترین مراکز استان‌های کشور هستند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها