کد خبر: 516540
|
۱۴۰۰/۰۷/۱۳ ۱۲:۰۳:۳۰
| |

مهسا کدخدا، والیبالیست تیم سایپا:

یکدل و متحد جنگیدیم/ کار ما در آسیا تازه شروع شده است

والیبالیست تیم سایپا می‌گوید با حضور نداشتن تیم‌های باشگاهی چین و ژاپن سطح جام باشگاه‌های آسیا پایین نیست و تیم‌های خوبی از کشورهای قزاقستان و تایلند شرکت کرده‌اند.

یکدل و متحد جنگیدیم/ کار ما در آسیا تازه شروع شده است
کد خبر: 516540
|
۱۴۰۰/۰۷/۱۳ ۱۲:۰۳:۳۰

اعتمادآنلاین| تیم والیبال زنان سایپا به عنوان نماینده ایران در جام باشگاه‌های آسیا روز گذشته(دوشنبه) با پیروزی مقابل نماینده قزاقستان راهی مرحله نیمه نهایی شد. این اولین حضور یک تیم ایرانی در مرحله نیمه نهایی جام باشگاه‌های آسیا است.

سایپا برای صعود به فینال چهارشنبه، 15 مهر مقابل آلتای قزاقستان به میدان می‌رود. این دو تیم یک بار دیگر در مرحله گروهی به مصاف هم رفتند که با پیروزی سه بر یک آلتای به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، مهسا کدخدا، بازیکن تیم سایپا در مورد دیدارهای مرحله گروهی که با دو شکست مقابل نماینده‌های تایلند و قزاقستان و یک پیروزی مقابل تیم فیلیپین همراه بود، به ایسنا گفت: مسابقه اول ما با تایلند بود که بعد از دوسال اولین بازی برون مرزی ما محسوب می‌شد. طبیعتا آمار خطایم بالا بود چون در این دو سال مسابقه‌ای نداشتیم. کم کم تیم به یک انسجام رسید و خطاهای‌مان کم‌تر شد تا مسابقه سوم با فیلیپین که بازی مهمی بود و حریف ما را در مرحله شانس مجدد مشخص می‌کرد. آنالیز خوبی روی این تیم داشتیم و توانستیم نکاتی که به ما گفته شد را انجام بدهیم و خوشبختانه برنده شویم.

او در مورد پیروزی مقابل ژتیزو قزاقستان و صعود به نیمه نهایی گفت: همه می‌دانستیم که کار راحتی نداریم اما با هم یکدل و متحد شده بودیم، می‌خواستیم تمام انرژی‌ و توان‌مان را در این بازی بگذاریم و تا آخر بازی بجنگیم تا هر نتیجه‌ای اتفاق افتاد، جای افسوسی برایمان نماند. خوشبختانه همه خیلی خوب بازی کردیم و برنده شدیم.

کدخدا به حس و حال بازیکنان تیم پس از صعود به نیمه نهایی آسیا اشاره کرد و گفت: حس و حال‌مان را نمی‌توانیم توصیف کنیم. خیلی خوشحال هستیم. این اتفاق برای اولین‌بار افتاده، اتفاق بزرگی است و همه خیلی خوشحال هستیم. کار ما تازه شروع شده و به جمع چهار تیم برتر وارد شده‌ایم. باید اینجا هم تمام تلاش‌مان را بکنیم که نتیجه خوبی بگیریم.

او در مورد دیدار با آلتای قزاقستان در نیمه نهایی مسابقات بیان کرد: طبیعتا آلتای تیم خوبی است، همیشه در جام باشگاه‌های آسیا حضور دارد و جزو تیم‌های مقام‌دار است، حتی به مسابقات باشگاه‌های جهان رفته است. بنابراین بازی راحتی نیست، بازیکنان این تیم از نظر قد و تجربه خیلی بالاتر از ما هستند اما تمام تلاش خود را می‌کنیم.

کدخدا در مورد حضور نداشتن تیم‌های باشگاهی چین، ژاپن، هنگ‌کنک و در این دوره از مسابقات گفت: درست است این تیم‌ها حضور ندارند و از یک طرف برای ما مزیت است اما از طرف دیگر تایلند و قزاقستان هر کدام دو تیم دارند که باعث شده سطح مسابقات پایین نیاید و واقعا سطح مسابقات بالاست. مخصوصا تیم‌های قزاقستان که از یک تورنمنت به مسابقات آمده‌اند، آمادگی بالایی دارند و نمی‌توانیم بگوییم با حضور نداشتن تیم‌های چین و ژاپن سطح مسابقات پایین آمده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها