فرمانده یگان های ویژه ناجا اعلام کرد:

آمادگی 81 درصدی برای مقابله با اغتشاشات و بحران‌های اجتماعی

فرمانده یگان های ویژه ناجا گفت: امروز یگان ویژه دارای دانش کافی برای کنترل اغتشاشات، عملیات تروریستی و بحران های اجتماعی بوده و خوشبختانه الگوی هوشمندانه یگان ویژه در مقابله با بحران‌های اجتماعی مهر تأیید خورده است.

آمادگی 81 درصدی برای مقابله با اغتشاشات و بحران‌های اجتماعی
کد خبر: 517198
|
۱۴۰۰/۰۷/۱۹ ۰۸:۱۳:۰۰

اعتمادآنلاین| سردار کرمی فرمانده یگان‌های ویژه ناجا در مراسم صبحگاه عمومی یگان‌های ویژه ناجا با حضور جانشین فرمانده نیروی انتظامی اظهار داشت:هفته ناجا فرصت مناسبی است تا ارزیابی کاملی از عملکرد یکساله داشته و اگر نیاز به توسعه و تقویت یا اصلاح ایرادات و اشکالات در مأموریت ها است انجام و اصلاح شود همچنین یک گزارش کاری به مردم ارائه شود.

به گزارش فارس وی افزود: ادامه راه حضرت امام(ره) و شهدا در جهان پر تلاطم کار سختی است همچنین هدایت انقلاب و جبهه مقاومت و عبور کشور از بحران های بزرگ کار سخت و دشواری است و کسی جز مقام معظم رهبری قادر به هدایت نبود.

سردار کرمی افزود: عمده ترین کار در این یگان، آموزش اعم از عملیاتی، جسمانی و بصیرتی است که با اردوهای صحرایی و عملی آمادگی خود را ارتقا می دهیم.

فرمانده یگان های ویژه ناجا اعلام کرد:امروز یگان ویژه دارای دانش کافی برای کنترل اغتشاشات، عملیات تروریستی و بحران های اجتماعی بوده و خوشبختانه الگوی هوشمندانه یگان ویژه در مقابله با بحران‌های اجتماعی مهر تایید خورده است.

سردار کرمی به آمادگی یگان ویژه اشاره و بیان داشت: آمادگی خوبی در حوزه تجهیزات تخصصی و انفرادی داشته و در اولویت ناجا هستیم و تجهیزات یگان ویژه بالای 90 درصد آمادگی مقابله با بحران ها را دارد.

فرمانده یگان های ویژه گفت: در طرح توسعه نیروی انسانی قرار داشته و یگان ویژه به تناسب ساختار در حال توسعه است و باید گفت که در حال حاضر توان عملیاتی ما 65 درصد و آمادگی 81 درصدی هستیم.

سردار کرمی با بیان اینکه توان عملیاتی یگان های ویژه ناجا در سراسر کشور 65 درصد است خاطرنشان کرد: یگان ویژه آمادگی مقابله با بحران ها را داراست.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها