مدیر مسئول روزنامه شرق در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین»:

منتقدان رئیس دستگاه قضا به عملکرد صدروزه ایشان نگاه مثبت دارند

مهدی رحمانیان گفت: بنده طی این مدت صد روز که از ریاست آقای محسنی اژه‌ای در قوه قضائیه می‌گذرد شاهدم که منتقدان ایشان نگاه مثبت به عملکرد رئیس دستگاه قضا دارند و آن را تایید می‌کنند.

منتقدان رئیس دستگاه قضا به عملکرد صدروزه ایشان نگاه مثبت دارند
کد خبر: 517223
|
۱۴۰۰/۰۷/۱۹ ۱۰:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| مهدی رحمانیان در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین با اشاره به عملکرد دستگاه قضا در صد روزه اول دوره «تحول و تعالی» به ریاست غلامحسین محسنی‌اژه‌ای گفت: عملکرد آقای محسنی اژه‌ای را باید از زبان منتقدان ایشان شنید، زیرا اظهارنظر آنها در این باره مهم است.

او ادامه داد: بنده طی این مدت صد روز که از ریاست آقای محسنی اژه‌ای در قوه قضائیه می‌گذرد شاهدم که منتقدان ایشان نگاه مثبت به عملکرد رئیس دستگاه قضا دارند و آن را تایید می‌کنند.

رحمانیان تصریح کرد: ارزیابی مثبت منتقدان از عملکرد آقای محسنی اژه‌ای نشان می‌دهد که ایشان تاکنون اقدامات خوبی با ساختار اصلاحی انجام داده است.

مدیر مسئول روزنامه شرق تاکید کرد: قطعاً عملکرد صدروزه ایشان مثبت بوده است، آغاز خوبی داشتند و ان‌شاءالله این آغاز موفق تداوم یابد و مستمر باشد.

رحمانیان با اشاره به اینکه اقدامات رئیس دستگاه قضا در حوزه تولید با احیای کارخانجات تعطیل قابل قبول و مورد تایید است اضافه کرد: اشتغال‌زایی و تلاش در این رابطه وظیفه همه ماست و باید در این راستا تلاش کنیم.

مدیر مسئول روزنامه شرق در آخر گفت: قوه قضائیه باید متناسب با وظایف ذاتی خود در رفع موانع تولید و اشتغال‌زایی گام بردارد. بی‌شک استقلال قوا در راستای پیشرفت و تعالی کشور باید حفظ شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها