شاخص‌های بورسی صعود را تاب نیاوردند!

بازار سرمایه روزی پرنوسان را پشت سر گذاشت، به طوری که هر دو شاخص کل بورس و شاخص کل فرابورس در ساعات ابتدایی معاملات روندی صعودی داشتند اما کار خود را با روندی نزولی به پایان بردند.

شاخص‌های بورسی صعود را تاب نیاوردند!
کد خبر: 517261
|
۱۴۰۰/۰۷/۱۹ ۱۳:۰۶:۴۶

اعتمادآنلاین| شاخص کل بورس که در ساعات میانی امروز تا یک میلیون و 461 هزار واحد افزایش یافته بود در ساعات پایانی روندی نزولی به خود گرفت و در نهایت با 1869 واحد افزایش در رقم یک میلیون و 457 هزار واحد ایستاد.

به گزارش ایسنا، این در حالی است که شاخص کل با معیار هم وزن 926 واحد کاهش یافت و رقم 413 هزار و 760 واحد را ثبت کرد.

معامله گران این بازار 560 هزار معامله به ارزش 50 هزار و 729 میلیارد ریال انجام دادند.

در این بازار 124 نماد مثبت و 260 نماد منفی بودند که از میان آن‌ها صنایع پتروشیمی خلیج فارس نسبت به سایر نمادها بیشترین تأثیر منفی و در مقابل پتروشیمی پردیس، ملی صنایع مس ایران، فولاد خوزستان،‌پتروشیمی نوری، سرمایه‌گذاری غدیر و گسترش نفت و گاز پارسیان نسبت به سایر نمادها بیشترین تأثیر مثبت را روی بورس گذاشتند.

در آن سوی بازار سرمایه، شاخص کل فرابورس هم که توانسته بود تا رقم 20 هزار و 888 واحد افزایش یابد در نهایت با 51 واحد صعود در رقم 20 هزار و 834 واحد ایستاد.

معامله گران این بازار 414 هزار معامله انجام دادند که 503 هزار و 990 میلیارد ریال ارزش داست.

118 نماد فرابورسی مثبت و 176 نماد منفی بودند که از میان آن‌ها پتروشیمی زاگرس، پلیمر آریاساسول و پالایش نفت لاوان نسبت به سایر نمادها بیشترین تأثیر مثبت و در مقابل صنعتی مینو، فرابورس ایران،‌ گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی و سهامی ذوب‌آهن اصفهان نسبت به سایر نمادها بیشترین تأثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها