در گزارش ویدئویی «اعتمادآنلاین» ببینید:

مردم در مورد واکسیناسیون کرونا چه نظری دارند؟/ آیا واکسن می‌زنید؟

با افزایش واردات واکسن کرونا در یکی دو ماه اخیر روند واکسیناسیون کرونا در ایران نیز سرعت بیشتری به خود گرفت و تا آنجا پیش رفت که تقریباً همه گروه‌های سنی از سوی وزارت بهداشت برای ثبت‌نام و تزریق واکسن فرا خوانده شدند. «اعتمادآنلاین» به همین مناسبت به سراغ مردم رفته و نظر آنها را در خصوص روند واکسیناسیون کرونا و کیفیت و کمیت آن جویا شده است. این گزارش ویدئویی را در ادامه ببینید.

حجم ویدیو: 62.15M | مدت زمان ویدیو: 00:11:12 دانلود ویدیو
کد خبر: 517352
|
۱۴۰۰/۰۷/۲۰ ۰۸:۱۵:۰۰

اعتمادآنلاین| مهرداد آلادین- با افزایش واردات واکسن کرونا در یکی دو ماه اخیر روند واکسیناسیون کرونا در ایران نیز سرعت بیشتری به خود گرفت و تا آنجا پیش رفت که تقریباً همه گروه‌های سنی از سوی وزارت بهداشت برای ثبت‌نام و تزریق واکسن فرا خوانده شدند.

در همین حال با افزایش واردات، واکسن‌های سینوفارم و آسترازنکا و به تازگی بهارات از بین واکسن‌های خارجی و واکسن داخلی برکت نیز تنوع تقریباً مناسبی برای انتخاب در اختیار مردم قرار داده است. این تنوع اگر چه در بعضی روزها و یا در بعضی مراکز واکسیناسیون دستخوش تغییراتی می‌شود و هستند مراکزی که تنها یک نوع واکسن در اختیار دارند، اما با توجه به روند صعودی تزریق دوزهای روزانه در نهایت تاثیر چندانی بر کلیت ماجرای واکسیناسیون در جهت ایمنی عمومی ندارد.

در این بین هستند افرادی که با وجود فراخوان سنی به دلایل مختلفی هنوز واکسن کرونا تزریق نکرده‌اند. شبکه‌های مجازی، توصیه‌های دوستان و آشنایان، توصیه‌های متخصصان، شنیده‌ها و حتی شایعات مواردی هستند که بر این تصمیم تاثیرگذار بوده است. هر چند در نهایت بسیاری عقیده دارند ایمنی بعد از واکسیناسیون کرونا در شرایط فعلی، نه تنها در ایران بلکه در جهان، تنها راه موجود و مطمئن در قطع زنجیره ابتلا به این بیماری است و در شرایط فعلی نوع واکسن اهمیت چندانی ندارد.

اعتمادآنلاین به همین مناسبت به سراغ مردم رفته و نظر آنها را در خصوص روند واکسیناسیون کرونا و کیفیت و کمیت آن جویا شده است. این گزارش ویدئویی را در ادامه ببینید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها