‍ سرپرست شهرداری کرمانشاه خبر داد:

رفع سه گره ترافیکی کرمانشاه با راه اندازی سه معبر جدید

سرپرست شهرداری کرمانشاه از رفع سه گره ترافیکی این شهر با راه اندازی سه معبر جدید خبر داد.

رفع سه گره ترافیکی کرمانشاه با راه اندازی سه معبر جدید
کد خبر: 517380
|
۱۴۰۰/۰۷/۲۰ ۰۹:۰۴:۰۰

اعتمادآنلاین| سرپرست شهرداری کرمانشاه از رفع سه گره ترافیکی این شهر با راه اندازی سه معبر جدید خبر داد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی شهرداری کرمانشاه، مهندس امیر رحیمی درخصوص رفع سه گره ترافیکی شهر کرمانشاه اظهار داشت:


یکی از این گره های ترافیکی مربوط به حرکت خودرویی از میدان فردوسی به سمت خیابان سراب قنبر، بلوار خلیج فارس و بلوار مروارید است که در ورودی میدان فردوسی ایجاد ترافیک می شود.

وی افزود: پس از بررسی امکان ایجاد دسترسی و حل این گره ترافیکی با ایجاد یک معبر در شهرک صادقیه به سمت سراب قنبر به طول 180 متر و عرض 20 متر ایجاد شود.

سرپرست شهرداری کرمانشاه گفت: زیرسازی و جدول گذاری این معبر جدید انجام شده است و طی هفته جاری آسفالت خواهد شد و تا یک ماه آینده به بهره‌برداری کامل می رسد.

رحیمی بیان داشت: پل اتصالی محله صادقیه به سراب قنبر که سابقا به دلیل انسداد عبور رواناب های سطحی تخریب شده بود با رفع معارضین گاز، آب، برق و تلفن مجددا ساخته شده و به لحاظ امنیتی استحکامات لازم برای عبور خودرو را دارد.

رفع گره ترافیک میدان فاطمی با ساخت یک معبر جدید

سرپرست شهرداری کرمانشاه گفت: یکی دیگر از گره های ترافیکی شهر کرمانشاه میدان فاطمی است که این میدان پنج خروجی دارد و برای کاهش بار ترافیکی و اصلاح الگوی ترافیک این منطقه نیاز به ساخت یک معبر جدید دارد.

وی افزود این معبر جدید از سه‌راه برق به سمت خیابان فاطمی کنارگذر آبشوران است که مطالعات و برنامه‌ریزی آن انجام شده است و به زودی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

رحیمی افزود: با همکاری شرکت آب منطقه‌ای مقرر شده است که هرچه سریعتر وضعیت آبشوران خیابان فاطمی ساماندهی شود تا عملیات اجرایی ساخت این معبر سریعتر صورت بگیرد.

بهره‌برداری از معبر جدید شهرکت کیهانشهر تا پایان1400

سرپرست شهرداری کرمانشاه گفت: معبر انتهای شهرک کیهانشهر که به بزرگراه امام خمینی ره متصل می‌شود عملیات خاکبرداری آن در سال 99 آغاز شد و بخش عمده‌ای از آن پیشرفت فیزیکی داشته است و تا پایان 1400 به بهره‌برداری می‌رسد.

رحیمی افزود: راه اندازی این معبر جدید به عنوان معبر معین بزرگراه امام خمینی ره می تواند از بار ترافیکی تقاطع غیرهمسطح شهدا بکاهد.

وی بیان داشت: ساخت این معبر به دلیل ایجاد دسترسی کامل به منازل مسکونی این منطقه می‌تواند خدمات شهرداری را به این ناحیه افزایش دهد و از طرفی با توجه به دسترسی کامل خودرو به این منطقه در حوزه معیشتی نیز می تواند سطح شهروندان منطقه را به دلیل افزایش قیمت ملکی افزایش دهد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها