کد خبر: 517480
|
۱۴۰۰/۰۷/۲۰ ۱۵:۳۷:۲۲
| |

نعمتی: هنوز برای پارالمپیک پاریس تصمیمی نگرفته‌ام

دارنده مدال طلای بازیهای پارالمپیک توکیو با بیان این که هنوز برای شرکت در پارالمپیک پاریس تصمیم نگرفته است، گفت: هر تصمیمی که بگیرم برای تصمیم خود احترام قائلم و تلاش خواهم کرد به تمام رویاها و آرزوهای خود همچنان تحقق ببخشم.

نعمتی: هنوز برای پارالمپیک پاریس تصمیمی نگرفته‌ام
کد خبر: 517480
|
۱۴۰۰/۰۷/۲۰ ۱۵:۳۷:۲۲

اعتمادآنلاین| زهرا نعمتی در حاشیه مراسم تجلیل از مدال آوران تیروکمان در پارالمپیک توکیو، اظهار کرد: از فدراسیون تیروکمان به خاطر برگزاری چنین مراسمی تشکر می کنم، قطعا برگزاری چنین مراسم هایی سبب افزایش امید و انگیزه ورزشکار برای آینده می شود.

به گزارش ایسنا، وی درباره هت‌تریک خود در بازیهای پارالمپیک توکیو، افزود: کسب اولین مدال طلا در بازیهای پارالمپیک به مراتب سخت تر است و تکرار آن برای دومین و سومین بار برای من باعث افتخار بود. از آن جا که در تاریخ کشورمان چنین اتفاقی رخ نداده بود، برای من هیجان زیادی داشت که با تلاش و سختی بلاخره این تاریخ شکنی رفم خورد.

نعمتی در پاسخ به این پرسش که برای پارالمپیک آینده چه تصمیمی گرفته است، گفت: هنوز هیچ تصمیمی نگرفته ام و در حال حاضر استراحت و ریکاوری می کنم. البته هر تصمیمی که بگیرم برای تصمیم خود احترام قائل هستم و تلاش می کنم به تمام رویاها و آرزوهای خود همچنان تحقق ببخشم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها