کد خبر: 517529
|
۱۴۰۰/۰۷/۲۰ ۲۱:۱۹:۰۰
| |

پیگیری 17 محور اقدام مشترک میان پلیس و مجلس

رییس پلیس تهران بزرگ از تشکیل دبیرخانه دائمی میان پلیس و نمایندگان مردم تهران در مجلس و شورای شهر خبر داد.

پیگیری 17 محور اقدام مشترک میان پلیس و مجلس
کد خبر: 517529
|
۱۴۰۰/۰۷/۲۰ ۲۱:۱۹:۰۰

اعتمادآنلاین| سردار حسین رحیمی در حاشیه دیدار با نمایندگان مجلس شورای اسلامی که پیش از ظهر امروز و به مناسبت هفته ناجا در ستاد مرکزی فاتب برگزار شد با حضور در جمع خبرنگاران گفت: امروز در خدمت جمعی از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی بودیم و ما انتظارات و مطالباتمان را در حوزه قوانین و حمایت‌هایی که می‌تواند از سوی مجلس از نیروی انتظامی مطرح شود منتقل کردیم.

به گزارش ایلنا، وی با بیان اینکه مشکلاتی در حوزه قوانین، کلانتری‌ها، تقویت توان انتظامی و بحث‌های بودجه‌ای وجود داشت که ما آنها را به نمایندگان انتقال دادیم، گفت: تقریبا 17 محور اقدام مشترک میان پلیس و مجلس را از سال گذشته در موضوعات مختلف آغاز کرده بودیم که این موارد این جلسه نیز پیگیری شد.

رحیمی از تصمیم برای ایجاد دبیرخانه‌ای دائمی و مشترک میان پلیس و نمایندگان مردم تهران در مجلس و شورای شهر تهران خبر داد و گفت: در این جلسه تصمیم بر ایجاد این دبیرخانه گرفته شد که به نظرم تصمیم بسیار خوبی است . ما امیدواریم که با استفاده از ظرفیت همکاری مشترک میان پلیس و نمایندگان مردم در مجلس و شورا بتوانیم بسیاری از مشکلات پیش آمده در حوزه‌های مختلف نظیر بودجه، افزایش تعداد کلانتری‌ها و مراکز انتظامی، ارائه خدمات، موارد مربوط به قانون و ... را حل و فصل کنیم.

در ادامه این دیدار سردار رحیمی و سردار رضائیان رئیس بازرسی ناجا از یک سری از طرح‌های عمرانی و هوشمندسازی در مجموعه پلیس پایتخت بازدید و چندین ساختمان در نقاط مختلف را به صورت ویدئوکنفرانس و آنلاین افتتاح کردند. از میان موارد افتتاح شده می‌توان به کلنگ زنی ساخت ساختمان‌ فرماندهی انتظامی شهرری، افتتاح ساختمان جدید یکی از پایگاه‌های پلیس آگاهی، افتتاح مراکز هوشمند رصد و پایش بازرسی و ... اشاره کرد.

سردار رحیمی در جریان افتتاح این پروژه‌ها که به شکل همزمان و آنلاین برگزار شد، گفت: هوشمندسازی یک اصل در نیروی انتظامی است و ما این افتخار را داریم که پلیس پایتخت یکی از بخش‌های پیشرو در حوزه هوشمندسازی بوده است. بطوریکه ما نه فقط در هفته ناجا بلکه در طول سال بسیاری از خدمات را به شکل هوشمند ارائه می‌کنیم.

وی افزود: نتیجه ارائه خدمات هوشمند کاهش میزان مراجعات حضوری و هزینه‌ها و از همه مهمتر افزایش سرعت و کیفیت خدمت رسانی به شهروندان است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها