کد خبر: 517737
|
۱۴۰۰/۰۷/۲۲ ۱۰:۱۰:۰۰
| |

توصیه امارات: فلسطینی‌ها با رژیم‌صهیونیستی سازش کنند

وزیر خارجه امارات ضمن اعلام خبر سفر خود به فلسطین اشغالی در آینده نزدیک، خواستار پیوستن فلسطینی‌ها به گفت‌وگوهای سازش با رژیم صهیونیستی شد.

توصیه امارات: فلسطینی‌ها با رژیم‌صهیونیستی سازش کنند
کد خبر: 517737
|
۱۴۰۰/۰۷/۲۲ ۱۰:۱۰:۰۰

اعتمادآنلاین| وزیر خارجه امارات ضمن اعلام خبر سفر خود به فلسطین اشغالی در آینده نزدیک، خواستار پیوستن فلسطینی‌ها به گفت‌وگوهای سازش با رژیم صهیونیستی شد.


به گزارش فارس، «عبدالله بن زائد آل نهیان» وزیر امور خارجه امارات عربی متحده شامگاه چهارشنبه از سفر خود به فلسطین اشغالی خبر داد.

بن‌زائد طی نشست خبری مشترک با «آنتونی بلینکن» و «یائیر لاپید» وزرای خارجه آمریکا و رژیم صهیونیستی گفت که به زودی به فلسطین اشغالی سفر می‌کند و تا روابط بین ابوظبی و تل‌آویو را ارتقا بخشد.

به نوشته خبرگزاری «رویترز»، وی طی این نشست خبری در واشنگتن اظهار داشت: «اگر اسرائیل و فلسطینی‌ها درباره سازش گفت‌وگو نکنند، نمی‌توان در مورد صلح در خاورمیانه نیز صحبتی کرد».

وزیر خارجه امارات با ادعای اینکه روابط بهتر بین ابوظبی و تل‌آویو می‌تواند هم صهیونیست‌ها و هم فلسطینی‌ها را تشویق می‌کند تا به سازش بیاندیشند، افزود: «این روش مفید است، اینکه این راه نه تنها ارزش سرمایه‌گذاری بلکه ارزش خطر کردن دارد».

بر اساس این گزارش، بن زاید درباره جنگ تحمیلی ائتلاف جنایتکار سعودی علیه یمن نیز مدعی شد: «امارات خواستار حل‌و‌فصل این بحران است اما آنچه ما را در این وضعیت می‌کشاند عدم اراده و تعهد از سوی حوثی‌ها است».

وی در ادامه ادعاهای بی‌اساس علیه محور مقاومت در منطقه اضافه کرد: «همه ما بسیار تلاش می‌کنیم تا یمنی‌ها زندگی بهتری داشته باشند. اما در عین حال باید مراقب باشیم که به موقعیتی دچار نشویم که حزب‌الله دیگری مرزهای عربستان سهودی را تهدید کند».

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها