کد خبر: 517751
|
۱۴۰۰/۰۷/۲۲ ۱۰:۵۱:۳۸
| |

این مرجع تقلید 40 ساله است!

بنده بدلیل پایبندی و استمرار بر ورزش هم اکنون از نظر فشارهای قلبی و عروقی نشاط یک جوان 40 ساله را در خود احساس می‌کنم و پزشکان نیز اخیرا بر این مساله صحه گذاشته‌اند.

این مرجع تقلید 40 ساله است!
کد خبر: 517751
|
۱۴۰۰/۰۷/۲۲ ۱۰:۵۱:۳۸

اعتمادآنلاین| آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید گفت: بنده 96 سال سن دارم و از 80 سال قبل ورزش را ترک نکرده ام و امروز هر چیزی که دارم از استمرار در ورزش است.

به گزارش ایلنا، آیت‌الله نوری همدانی روز پنجشنبه در دیدار با سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، اظهار کرد: بنده بدلیل پایبندی و استمرار بر ورزش هم اکنون از نظر فشارهای قلبی و عروقی نشاط یک جوان 40 ساله را در خود احساس می‌کنم و پزشکان نیز اخیرا بر این مساله صحه گذاشته‌اند.

وی با اشاره به ضرورت تغذیه سالم در بین جوانان، گفت: بنده در برخی امور مانند کوهنوردی حاضر هستم با برخی جوانان امروزی مسابقه بگذارم.

این مرجع تقلید با تاکید بر لزوم همگانی شدن ورزش در بین مردم، ادامه داد: ورزش اگر مستمر و مداوم باشد سبب قدرت جسمانی انسان می شود و اگر استمرار در آن نباشد سبب خسارت و سستی بدن می شود.

وی در ادامه با اشاره به اعتماد پیامبر گرامی اسلام(ص) به جوانان، بیان کرد: وزارت ورزش و جوانان باید به مشکلات جوانان توجه کند و سعی کند چالش های پیش روی آنها را از میان بردارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها