کد خبر: 517752
|
۱۴۰۰/۰۷/۲۲ ۱۰:۵۳:۳۰
| |

رییس جامعه مدرسین حوه علمیه قم: داور فوتبال پرورش دهید

وزارت ورزش و جوانان در راستای تربیت مربی و داور ورزشی به ویژه در رشته فوتبال برنامه ریزی داشته باشد.

رییس جامعه مدرسین حوه علمیه قم: داور فوتبال پرورش دهید
کد خبر: 517752
|
۱۴۰۰/۰۷/۲۲ ۱۰:۵۳:۳۰

اعتمادآنلاین| رییس جامعه مدرسین حوه علمیه قم با اشاره به موفقیت بانوان ورزشکار با حفظ حجاب اسلامی گفت: تفاوت ورزشکار نظام اسلامی با ورزشکار یک کشور سکولار در رعایت معارف دینی و اخلاقی است.


به گزارش مهر، آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری صبح پنجشنبه در دیدار وزیر ورزش و جوانان در قم، با اشاره به تاکید روایات و مفاهیم دینی بر ورزش و آمادگی جسمانی، ابراز داشت: امروز وزن کشورها با ورزش و قهرمانی‌های ورزشکاران سنجیده می‌شود و افکار عمومی دنیا قدرت یک کشور را در بسیاری از مواقع با موفقیت کشورها می‌سنجند.

وی با اشاره به تجربه ادغام جهاد سازندگی و جهاد کشاورزی و ضرورت دقت نظر در ادغام سازمان‌ها با یک دیگر بیان کرد: جهاد سازندگی در زمان خود اقدامات بسیار ارزشمندی انجام می‌داد که احساس می‌شود بعد از ادغام چالاکی و نشاط خود را از دست داده و تحت الشعاع مباحث دیگر قرار گرفته است.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: وزارت ورزش نیز از نهادهایی است که طی یک دهه گذشته تجربه ادغام را داشته و انتظار می‌رود که این اقدام مانع از اقدامات مؤثر آنها نشود و هویت بخشی دینی، اجتماعی و استعداد یابی جوانان تحت تأثیر قرار نگیرد.

به باور وی، استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان باید به سطح محلات برسد و مسؤولان این وزارتخانه با حضور در محل‌های بازی کودکان از همان ابتدا بر کشف استعدادها برنامه و توجه داشته باشد.

آیت الله حسینی بوشهری با بیان اینکه ورزش علاوه بر مزیت‌ها و ویژگی‌های فردی و آمادگی جسمانی در عرصه بین الملل حائز اهمیت شده است، تاکید کرد: ورزش امروزه در مبادلات بین المللی تعیین کننده است.

وی با تاکید بر استفاده از مربیان حرفه‌ای و کارکشته خارجی در کشور، بیان کرد: در کنار استفاده از مربیان خارجی باید به دنبال کادرسازی در داخل باشیم و مربیان قدرتمند و با دانشی تربیت کنیم.

آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به تقویت تمام رشته‌های ورزشی در استان‌های کشور ادامه داد: وزارت ورزش و جوانان در راستای تربیت مربی و داور ورزشی به ویژه در رشته فوتبال برنامه ریزی داشته باشد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها