داعش حقوق 400 دلاری در افغانستان می‌دهد

اکنون شرایط سرباز گیری داعش خیلی خوب فراهم است زیرا بین 300 تا 400 دلار حقوق تعیین و جذب نیرو را شروع کرده است و اگر زودتر به این موضوع رسیدگی نشود و اگر جبهه مقاومت هم زمان در مقابل داعش و طالب تجهیز نشود می تواند یک فاجعه بزرگ را برای افغانستان رغم بزند.

داعش حقوق 400 دلاری در افغانستان می‌دهد
کد خبر: 518405
|
۱۴۰۰/۰۷/۲۷ ۱۰:۴۷:۲۵

اعتمادآنلاین| محمدحسین جعفریان به نقل از چریک‌های نیروی مقاومت در پنجشیر نوشت:

*در بخش عنابه، قریه آب دره حملات چریکی علیه طالبان در جریان است. 15 نفر از چریک‌های مقاومت شهید شدند و در اندرآب عملیات سنگینی علیه طالبان انجام شده است. فرمانده امام و فرمانده یعقوب‌خان شهید شدند، ولی وضعیت جبهه‌های ما خیلی خوب است.

*بزرگ‌ترین مشکل مردم ما در حال حاضر گرسنگی است که فوق‌العاده مردم را تهدید می‌کند و یک فاجعه انسانی در راه است. طالبان نتوانسته‌اند حقوق ماهانه مردم را پرداخت کنند و کشت و زراعت مردم هم عملا به‌خاطر بی‌آبی از بین رفته و فقر بیداد می‌کند. بسیاری از مردم در حال فروش لوازم منزل و حتی ماشین‌های خود هستند که معاش خود را تأمین کنند.

*طالبان کمک هایی که از جامعه جهانی و خصوصا از ایران دریافت می کند با سوء استفاده در بین نیروهای خود توزیع می کند. باید یک نهاد مستقل، توزیع کمک ها را به عهده بگیرد.

*متاسفانه وضعیت گرسنگی مردم به گونه ای شده است که یا باید مهاجرت کنند یا به داعش بپیوندند. اکنون شرایط سرباز گیری داعش خیلی خوب فراهم است زیرا بین 300 تا 400 دلار حقوق تعیین و جذب نیرو را شروع کرده است و اگر زودتر به این موضوع رسیدگی نشود و اگر جبهه مقاومت هم زمان در مقابل داعش و طالب تجهیز نشود می تواند یک فاجعه بزرگ را برای افغانستان رغم بزند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها