کد خبر: 518510
|
۱۴۰۰/۰۷/۲۷ ۱۸:۳۰:۰۰
| |

تست کرونای فرزاد مجیدی و کرمی‌زاده منفی اعلام شد

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: امیدوارم با حمایت‌های آجرلو، مدیر عامل استقلال این فصل تیمی در شان نام باشگاه داشته باشیم.

تست کرونای فرزاد مجیدی و کرمی‌زاده منفی اعلام شد
کد خبر: 518510
|
۱۴۰۰/۰۷/۲۷ ۱۸:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| فرهاد مجیدی، سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پیش از دیدار با تیم هوادار اظهار کرد: در خصوص فصل گذشته لیگ برتر، نمی‌خواهم صحبت کنم و حتی به آن نیز فکر نمی‌کنم؛ اما در فصل جدید مدیریت تیم تغییر کرد. چندین تغییر نیز در ترکیب تیم داشتیم و در مجموع تیم بسیار خوب و جوانی داریم. ان شاءالله در فصل جدید بازی‌های خوبی ارائه بدهیم و هواداران نیز از بازی‌ها و نتایج تیم استقلال خوشحال شوند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، او در خصوص جذب بازیکنان خارجی گفت: هر بازیکنی که توسط تیم استقلال جذب شود، حتما توسط سایت باشگاه اعلام خواهد شد.

مجیدی در خصوص مصدومیت مهدی پور و جلالی و وضعیت بازیکنان جدید این تیم بیان کرد: ما 2 بازیکن مصدوم داریم؛ اما بقیه بازیکنان شرایط بازی را دارند. اگر سایر بازیکنان شرایطشان مساعد باشد، حتما از آن‌ها استفاده خواهیم کرد.

او درباره این که این فصل از ابتدا هدایت آبی پوشان را بر عهده دارد و چه نتیجه‌ای را در پایان فصل پیش بینی می‌کند، گفت: تنها چیزی که به هواداران استقلال قول می‌دهم این است که من و بازیکنان تمام تلاشمان را خواهیم کرد که استقلال موفق شود.

بازی سختی مقابل تیم تازه لیگ برتری شده هوادار داریم


سرمربی آبی پوشان درباره تیم تازه لیگ برتری شده هوادار بیان کرد: تیم هوادار این فصل به لیگ برتر صعود کرده است. ما شناخت چندانی از آن‌ها نداریم و مطمئنا انگیزه زیادی برای بازی مقابل استقلال دارند. این مسئله کار ما را سخت می‌کند و طبیعتا فردا بازی راحتی را مقابل آن ها نداریم. در این خصوص نیز با بازیکنان صحبت کرده ام و امیدوارم فردا بازی خوبی را شاهد باشیم و بتوانیم سه امتیاز را کسب کنیم.

مطمئنم با کادر مدیریتی قوی استقلال، مشکلات این تیم به حداقل خواهند رسید


مجیدی درباره مدیرعاملی آجرلو در استقلال اظهار کرد: تغییر و تحولات اخیر تیم استقلال توسط یک مدیر فوتبالی قابل پیش بینی بود و من از آجرلو، مدیرعامل تیم فوتبال استقلال تشکر می‌کنم که در مدت زمان کم، مشکلات استقلال را به حداقل رساند. ما بعد از مدت‌ها می‌دانیم که در چه ورزشگاهی تمرین خواهیم کرد و بازیکنان دیگر تا ساعت 12 شب منتظر نمی‌مانند که محل تمرین مشخص شود. امروز نیز مبلغی از قرارداد بازیکنان پرداخت شد. آجرلو در کوتاه‌ ترین زمان ممکن، مشکلات ما را به حداقل رساند و مطمئنم با این کادر مدیریتی قوی مشکلات استقلال به حداقل خواهند رسید.

او خاطر نشان کرد: امیدوارم با حمایت‌هایی که آجرلو از تیم، بازیکنان و سرمربی استقلال داشته است بتوانیم تیمی در شان نام استقلال در این فصل داشته باشیم.

تست کرونای فرزاد مجیدی منفی اعلام شد


او درباره حضور فرزاد مجیدی در تیم استقلال افزود: فرزاد مجیدی و کرمی زاده مقداری کسالت داشتند. تست کرونای آن‌ها منفی شد و چون دچار سرماخوردگی هستند، از آن‌ها خواستیم در تمرینات شرکت نکنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها